news08.net/ads.txt

מאמנה של אליצור יבנה, שי סגלוביץ התפטר מתפקידו

מלבד הפתיחה הגרועה של אליצור יבנה וההפסד האכזרי השבוע לאליצור נתניה, המאמן שי סגלוביץ’ החליט להתפטר לאחר שקיבל הצעה לעבור ולאמן קבוצת עירוני נהריה מליגת העל. כעת במועדון יצטרכו לחשוב היטב מי המאמן הבא שיעמוד על הקווים במשחק הקרוב נגד אליצור אשקלון שייערך ביום שני הקרוב.

יבנה התחילה את המשחק דווקא בצורה טובה לאחר שירדו למחצית בהפרש של 15 נקודות. והיה נדמה שחניכיו של סגלוביץ הפנימו את פתיחת העונה הרעה וכל משחק הוא מלחמה עבורם. בעלייה לרבע השלישי יבנה עוד הצליחה לשמור על היתרון אך העייפות הייתה ניכרת בקרב השחקנים. ברבע האחרון בעטו הצהובים בדלי פעם אחר פעם, ועם 9 נקודות ברבע – הצליחו המארחים מהשרון לחזור למשחק ולעלות ליתרון.  אלעד הופמן, הקפטן, עוד יכל לקנות את עולמו, אך שלשה בשניות הסיום הלכה החוצה, ולבסוף, 69-65 לטובת נתניה. טרבור יוז הוביל את הצהובים, עם 18 נקודות. אלירן חדד הצעיר קלע 10.

יבנה רושמת פתיחה מאכזבת עם 2 ניצחונות בלבד. מלבד התוצאות המאכזבות, לאורך המשחקים הצהובים לא נראו מחוברים מספיק והיה נדמה שבניית הקבוצה לא הייתה טובה. השחקן הבולט במהלך העונה הוא פרנק האסל שמצליח להוביל את קבוצתו אך כאמור אינו מקבל מספיק עזרה מחבריו. בתום המשחק, סגלוביץ החליט להתפטר לאחר שקיבל הצעה לאמן את עירוני נהריה מליגת העל. סגלוביץ נפרד משחקניו והודה לצוות המועדון.

מהנהלת אליצור יבנה נמסר כי “הנהלת הקבוצה נענתה לבקשתו של המאמן שי סגלוביץ’ לסיים את עבודתו לאחר שקיבל הצעה לעבור ולאמן קבוצת עירוני נהריה מליגת העל. שי החל את דרכו ביבנה כמאמן צעיר ומבטיח, קיבל את הבמה, הוביל את המועדון להישגים ואנו מאחלים לו הצלחה בדרכו החדשה. עוזר המאמן, יצחק אפטקר שכבר אימן בעבר את הקבוצה ישמש בשלב זה כמאמן הקבוצה עד למינויו מאמן קבוע”.

שי סגלוביץ אמר כי “בלב כבד והחלטה לא פשוטה אני עוזב בית חם שנתן לי את הצ’אנס הראשון בתור מאמן ראשי. בראש ובראשונה אני רוצה להודות ליו”ר הקבוצה, שאול דוד, וגזבר המועדון, אבי אוחיון, שבלעדיהם כל התהליך הזה לא היה קורה. שעוזבים בית, בסיטואציה שכזו, הכי חשוב זה לסיים בצורה של הסכמה הדדית ולכן היה לי חשוב לקבל את ברכת הדרך מקברניטי המועדון לפני שממשיכים קדימה. אני רוצה להודות לכל מי שהיה בסביבי בשנתיים וחצי האחרונות ובלעדיהם זה לא היה קורה. לשחקנים שעזרו לי להצליח, המון תודה! אליצור יבנה תישאר בשבילי לעולם ועד בית, ובית חם תמיד בלב איתי”.

 

 

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן