news08.net/ads.txt

מאסר עולם וקנס כספי בסך 258 אלף שקלים הוטלו על רוצחו של סמ”ר רונן לוברסקי

מאסר עולם בתוספת שמונה חודשים וקנס כספי בגובה 258 אלף שקלים, הוטלו הבוקר (שני) על ידי בית המשפט הצבאי בעופר על המחבל אסלאם נאג׳י, שהורשע בגרימת מותו בכוונה של לוחם דובדבן, סמ”ר רונן לוברסקי מרחובות.

מאז מעצרו של המחבל דרשה משפחתו של לוברסקי להטיל עונש מוות על נאג’י אולם בית המשפט קבע כאמור לעיל אחרת. כזכור, סמ”ר רונן לוברסקי הי”ד – לנצח בן 20 – הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בהר הרצל, לאחר שנרצח על ידי המחבל שהפיל עליו פלטת שיש כבדה ופצע אותו אנושות, במהלך מבצע של יחידת דובדבן, סמוך לרמאללה. ימים ספורים אחר כך מת מפצעיו.

לוברסקי ז”ל נרצח במהלך המבצע של יחידת העילית דובדבן כאשר ביום הטראגי ההוא, בשעה 5 לפנות בוקר, הושלכה אל עבר הכוח פלטת שיש מבניין בגובה של 3 קומות ופגעה בראשו של לוברסקי שהיה חלק מכוחות החיפוי, כשהוא ממוגן עם אפוד וקסדה. פגיעתה של פלטת השיש הייתה כה עוצמתית כך שהקסדה התנפצה והוא פונה במצב אנוש כשהוא מורדם ומונשם אל בית החולים הדסה עין כרם, שם נלחמו הרופאים על חייו, עד שלא יכל עוד. מפקד היחידה, סא”ל ע’, ספד לסמ”ר לוברסקי: “היית מהלוחמים הטובים ביותר ביחידה, בכוח הפורץ של הצוות והראשון למגע עם האויב. נפלת מות גיבורים. היית בעל משמעת עצמית ואחריות מהגבוהות ביותר, פעלת רבות במבצעים ללכידת מחבלים – תוך שמירה על צניעות ומקצועיות. לוברסקי, עצמת את עיניך בפעולה שמסמלת יותר מהכול את תרומתך להגנה על ביטחון ישראל”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן