news08.net/ads.txt

“מביטים למעלה ונושאים תפילות”: אשת החסד, רונית אבו, ממזכרת בתיה הלכה לעולמה

“מביטים למעלה ונושאים תפילות, כשבינתיים שוכחים שהמשמעות לחיות היא לשאול ת’שאלות ולענות”: כך הספידו חבריה של עטרת ראשי רונית אבו בשירו של אביב גפן “מסע נגמר”. לאחר ארבע שנים של מאבק במחלת הסרטן השד, הלכה בסוף השבוע לעולמה, תושבת היישוב ואשת החסד, רונית עבו, בת 42. 

רונית, תושבת מזכרת בתיה 22 שנה, נחשבה לאשת חסד ואהובה בקרב התושבים. גידלה את ילדיה במסירות נפש ולא החסירה מהם דבר. במרוצת השנים הפכה למנהלת “ספסל נתינה” –  מיזם קהילתי-סביבתי, אשר מזמין את התושבים להוציא מהבית דברים שכבר לא משמשים אותם אך עשויים לשמש מישהו אחר – שכן לספסל. עטרת ניהלה את המיזם ביד רמה ודאגה לכל דר רחוב ואנשים מעוטי יכולת. ב-2017, התבשרה עטרת ומשפחתה בבשורה הארורה על סרטן השד. בשנה האחרונה חלה החמרה במצבה ואמש (שבת) נודע על פטירתה. בלוויה שנערכה במושבה, מאות ליוו אותה בדרכה האחרונה.

נורית, חברתה הטובה סיפרה לחדשות 08: “חברתי מי זה 20 שנה. אשת חייל מי ימצא, כולה לב נתינה אינסופית!
אהבה כל ניזקק”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן