news08.net/ads.txt

מביך: עירית לוד השמיטה מחגיגות ההקפות השניות את תמונתה של ח”כ עידית סלמן

תמונתה של יו”ר הקואליציה, ח”כ עידית סלמן, מהרשימה של ראש הממשלה נפתלי בנט – שהשתתפה באירוע הקפות שניות של עיריית לוד, שם הצטלמה עם ראש העיר יאיר רביבו וסגנו יוסי הרוש – הושמטה מההודעה הרשמית לתקשורת שהוציאה העיריה וגם מההדיווח בפייסבוק עירית לוד.

בקרב תושבי העיר נשמעו כעסים וטענות להדרת נשים או לחלופין להדרה פוליטית, חלק מהגולשים שהגיבו לפוסט אף כתבו: “לא יפה לחתוך”. מעירית לוד מסרו בתגובה למתן וסרמן ואליאב בטיטו, כתבי “מעריב” שדיווחו לראשונה על המקרה: “הואיל וביקורה של ח”כ עידית סילמן לא היה ביקור רשמי, נעשתה טעות בשיקול הדעת של דוברות העירייה והוחלט שלא להכניס את תמונתה כדי שלא לערב פוליטיקה באירוע הקפות שניות של שמחת תורה. ככל שח”כ סילמן נפגעה, אנו מצרים על כך”.

**

בהודעת עירית לוד צוין: אלפי תושבי לוד השתתפו גם השנה בשלל אירועים שהתקיימו ברחבי העיר לרגל חג הסוכות, הושענא רבא ושמחת תורה.  החג, המציין את השלמת קריאת חמשת חומשי תורה ותחילתו של מחזור חדש, נערך השנה בלוד ב-10 מוקדים ברחבי העיר: גני יער, השכונות הוותיקות ונאות יצחק, גני אביב, שיכון חב”ד, גני איילון, כיכר קומנדו, שכ’ חב”ד, ועוד, כאשר בכל אחד מהמוקדים צוינו 7 הקפות. 

ההקפות השניות של שמחת תורה היוו למעשה את האירוע המסכם של חגי תשרי הנפלאים. ראש העיר  עבר ממקום למקום כדי לכבד את אלפי החוגגים במוקדים השונים, כאשר בכל מקום אליו הגיע זכה לומר הקפה ולברך את החוגגים, ואף לרקוד עם התושבים וחברי הקהילה ששמחו לקבלו באהדה.

האירוע העירוני המרכזי, הקפות שניות בכיכר קומנדו בשד’ דוד המלך (רחת העירייה לשעבר), ריקודים סביב ספר תורה לצלילי להקת ‘קולות’ אשר סחפה את קהל החוגגים בריקודים, במעגלים ובשמחה אדירה. בין הקפה להקפה, דברי תורה וברכות להצלחת עם ישראל והצלחת העיר לוד, בהם של ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, ממלא מקומו יוסי הרוש, וחברי המועצה עמיחי לנגפלד, אריה לוי והמשנה רפי יקותיאל . במוקדים השונים פגש ראש העיר את חברי המועצה מאיר אסולין ועמרי סער וחגג יחד עמם.

“ושמחת בחגיך והיית אך שמח, אני שמח לראות את תושבי לוד חוגגים בהמוניהם” אמר ראש העיר בדברי ברכתו, “כמדי שנה אני דואג להשתתף בהקפות יחד עם תושבי העיר וגם השנה זכיתי לערוך הקפות ולהרים את התורה ב-10 מוקדים שונים בלוד. זה ערב מרגש, בו אני מרקד בין כל קצוות העיר, פוגש וחש את התושבים הנפלאים של העיר – דתיים ושאינם דתיים, ומתמלא בגאווה כאשר אני רואה את ההמון שמח בשמחתה של התורה. ההקפות השניות ברחבי העיר מחברות אותנו לעם אחד, לתורה אחת, זוהי שמחה גדולה שמחברת את כולנו לפנימיות של עם ישראל. שמחתי לברך את החוגגים ולאחל ברכות להצלחת עם ישראל והצלחת העיר לוד בע”ה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דני
דני
2 years ago

מה מביך בזה? הגברת כפתה את עצמה ללא הודעה מראש והגיעה לקהל שבו היא לא רצויה.
מעשה פוליטי נלוז. אם אתם מכבדים את עצמך יכלתם לערוך כתבה יותר מקצועית ולא להסגיר את תמיכתם בה

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דני
דני
2 years ago

מה מביך בזה? הגברת כפתה את עצמה ללא הודעה מראש והגיעה לקהל שבו היא לא רצויה.
מעשה פוליטי נלוז. אם אתם מכבדים את עצמך יכלתם לערוך כתבה יותר מקצועית ולא להסגיר את תמיכתם בה

דילוג לתוכן