news08.net/ads.txt

מבין רבים: יניב ויסמונסקי, תושב גדרה המנהל את מחלקת הצעירים והנוער בבת ים, נבחר כמנהל מצטיין בכנס של משרד החינוך

כבוד גדול: יניב ויסמונסקי מנהל מחלקת צעירים ונוער בבת-ים ודמות מובילה במושבה נבחר כמנהל מצטיין מתוך רשימת מנהלים רבים בכנס פתיחת שנה למנהלי מחלקות נוער תש”פ – ערבות הדדית בסימן “שבט אחים ואחיות”. את תעודת ההוקרה קיבל ממנכ”ל משרד החינוך, שמואל אבואב.

בנמוקי ההחלטה לבחירתו של ויסמונסקי צוין כי הוא זוכה להערכה “על הובלה יוזמה והטמעה של תהליכים חינוכיים ערכיים על רוחב החדשנות ועל מקצועיות בהובלת תחום הנוער”.

במהלך תפקידו הוא הביא יוזמות מדהימות בתחום החינוך הבלתי פורמאלי, קידם משמעותית את שילובם של בני הנוער בקהילה, וגם שילובם של צעירים ונוער של קהילות מוחלשות. בנוסף, הגדיל את הפעילות של תנועות הנוער בבת ים. אגב, ויסמונסקי בנה במהלך הבחירות המוניציפליות שהתקיימו בגדרה את תכנית הנוער והצעירים בקמפיין של סגן ראש המועצה המוערך, סהר רווח – וזכה לשבחים רבים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן