news08.net/ads.txt

מבצע אכיפה לילי ברחובות – 28 ק”ג בשר מקולקל הושמד

מה מצאו שוטרי השיטור העירוני במבצע האכיפה המשולב שנערך הלילה בעיר? לא תאמינו!!

במבצע לילי שהתקיים אמש, תפסו שוטרי השיטור העירוני בשר שאינו ראוי למאכל אדם ומסכן את בריאות הציבור ומצלמות הצופות אל המרחב הציבורי וחילקו זימונים לשימוע לעסקים שנתפסו פועלים ללא רישיון.

נלחמים בתופעת החמארות ברחבי העיר: חמארות הם פאבים/ברים מאולתרים אליהם מגיעים אנשים בשעות הערב והלילה ושותים לשוכרה. לא פעם חמארות הם מוקד מחולל פשיעה כגון עבירות אלימות. ולכן לאחר תכנון מוקדם, השיטור העירוני יצא אתמול בלילה במבצע אכיפה משולב.

במהלך המבצע הלילי השוטרים מצאו 28 ק”ג של בשר שאינו ראוי למאכל אדם ומסכן את בריאות הציבור, תפסו מצלמות הצופות אל המרחב הציבורי ובנוסף הוציאו זימונים לשימוע לכל העסקים שנתפסו פועלים ללא רישיון עסק.

המבצע המשולב התקיים אמש כאמור עי השיטור העירוני בשיתוף המחלקה לרישוי עסקים בעירייה, נציגי משרד הבריאות, נציגי הווטרינר העירוני ובריאות הציבור ואכיפת רישוי עסקים של משטרת ישראל. המבצע התמקד באזור רחוב הרצל, שלגביו התקבלו ידיעות מודיעין על פעילות חמארות לא חוקיות.

מבצע זה מצטרף לשורת מבצעים בתחומים שונים שהוביל השיטור העירוני של עיריית רחובות בשנה האחרונה נגד שוהים בלתי חוקיים באתרי בנייה, אכיפת שימוש באופניים חשמליים ללא רישיון, מוכרים נפצים וצעצועים מסוכנים ועוד ועוד.

רחמים מלול, ראש העיר

: “השיטור העירוני בעיריית רחובות פועל בשיתוף כל הגורמים המוסמכים כדי לשמור על ביטחונם של תושבי העיר. נמשיך להוביל מבצעי אכיפה נוספים בכל רחבי העיר לשמירה על הסדר ועל איכות החיים ברחובות״

ליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני: “אנחנו עוקבים מקרוב אחר תופעת החמארות בזמן שגרה ומפעם לפעם מקיימים מבצעי אכיפה יזומים. הלילה הצלחנו לאתר כמות לא מבוטלת של בשר שאינו ראוי למאכל אדם ולאתר עסקים הפועלים בניגוד לחוק ועלולים לסכן חיי אדם”.

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אורחת
אורחת
1 year ago

רק חבל שלא מפרסמים את העסקים . בדיוק אתמול קנינו בשרים

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אורחת
אורחת
1 year ago

רק חבל שלא מפרסמים את העסקים . בדיוק אתמול קנינו בשרים

דילוג לתוכן