news08.net/ads.txt

מבצע אכיפה נרחב ברמלה נגד רוכבים בכלים חשמליים

במהלך המבצע עצמו נרשמו כ-20 דוחות

עיריית רמלה יצאה במהלך השבועיים האחרונים למבצע אכיפה והסברה נרחב ברחובות העיר.

האכיפה מתבצעת על ידי פקחים עירוניים שהוכשרו למשימה, שמטרתה צמצום מספר הפגיעות בהולכי הרגל והפרדת השימושים בסוגי הדרך השונים. הפעילות התמקדה בשתי פעולות עיקריות: אכיפה ללא פשרות במדרכות והסברה על שבילי האופניים. מאגף הביטחון בעירייה ציינו כי במהלך 2022 ניתנו עשרות דו”חות על רכיבה אסורה על המדרכה, ובמהלך המבצע עצמו נרשמו כ-20 דוחות. כאמור מעבר לאכיפה השוטפת של הפיקוח ולמבצעי אכיפה מבורכים, המשטרה מבצעת פעולות אכיפה נוספות.

מעיריית רמלה נמסר כי: “כמו ערים רבות, העירייה מעודדת את השימוש באמצעי תחבורה חלופיים לרכב הפרטי לרבות אופניים וכלים זעירים. לא בכדי מגמת בניית מסלולי אופניים ברחבי העיר נמצאת בעלייה עם גידול מתמיד בכמות המשתמשים. יודגש שלאור גידול משמעותי בהיקף השימוש, נדרשת פעולה נרחבת על מנת להבטיח את בטיחות כלל משתמשי הדרך, בדגש על הולכי הרגל. עיריית רמלה משקיעה מאמצים רבים במרחב הציבורי על מנת למגר את עבירות הרוכבים”.

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן