מבצע באילת: “הצלחנו לפתוח את הרכב ולחלץ את הילד כשמצבו טוב”

“כמובן שפניתי מיד בנסיעה למקום האירוע יחד עם בני משפחתי שהיו איתי ברכב, ובעוד אני נוהג, ילדיי מארגנים את ערכת הפתיחה”

ילד שעבר להתגורר רק לאחרונה עם משפחתו באילת נקלע לקבלת פנים שונה מהרגיל כאשר ננעל ברכב לעיני אביו, ברחוב אורגים באילת.

אופיר אמסלם וירון בן נון, מתנדבי הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו למקום במהירות. בעבודת צוות ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את הילד בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

“כשקיבלתי את הקריאה הייתי ביציאה מהעיר לאחר שבוע של חופשה”, סיפר אופיר. “כמובן שפניתי מיד בנסיעה למקום האירוע יחד עם בני משפחתי שהיו איתי ברכב, ובעוד אני נוהג, ילדיי מארגנים את ערכת הפתיחה. בעבודה משותפת יחד עם ירון הצלחנו לפתוח את הרכב ולחלץ את הילד כשמצבו טוב. האב, שהיה בתחילה בהלם מהסיטואציה, בקושי דיבר ובעיקר היה חרד לשלומו של הילד. לאחר החילוץ סיפר האב שהם עברו רק לאחרונה מהצפון ועדיין בשלבי הסתגלות. הוא הודה לנו ולארגון נרגשות. סיפוק עצום לסיים שנה בעוד מעשה חסד ובזכויות נוספות לראש השנה”.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח – קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן