news08.net/ads.txt

מבצע ההתרמה לעמותת איל”ן נפתח | תרומות החל משקל בודד – באופן מקוון יסייעו לילדי העיר והסביבה

יום ההתרמה השנתי של עמותת איל”ן יתקיים ביום שני הקרוב אולם בעיריית רחובות כבר פתחו במסע ההירתמות וההתרמות כדי לסייע לעמותה. אתמול נפתח המסע בלשכת ראש העיר כאשר נציגי איל”ן – שמואל שובלי, לידיה טדסקי וכרמל צדקה הגיעו יחד עם חברי מועצת העיר גיא צור המשמש כיו”ר איל”ן ברחובות, אורית שרגאי – מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות ומנכ”ל העירייה דורון מילברג אל רחמים מלול, שפתח את המבצע עם תרומה אישית, כבל שנה.

“הפעילות של העמותה בעיר רחובות ובכלל, מעניקה לילדים הווה וגם עתיד, ובעיקר אהבה גדולה. הסניף ברחובות הוא גאווה לעיר והפעילים והמתנדבים ראויים להערכה גדולה. אני קורא לתושבות ותושבי העיר לפתוח את הלב ולהפגין את תמיכתם בילדים הזקוקים לעזרתנו”, אמר מלול.

בשבוע הבא יתקיים יום ההתרמה במתכונת מקוונת – לתרומות, החל משקל אחד, לחצו כאן

במפגש סיפרו ראשי הארגון כי הם מסייעים לילדים מרחובות ומכל הסביבה ואף ציינו כי הצרכים המיוחדים דורשים מהארגון את רכישתו של ציוד יקר ערך והשקעת משאבים רבים, שהארגון מסייע במימונו וכי ההכנסות היחידות של הארגון הן מתרומות. השנה, מבצע ההתרמה ייערך במתכונת מקוונת ותושבי העיר מוזמנים להצטרף למאמץ ולתרום למען פעילות העמותה וסיוע למען תינוקות וילדים המתמודדים עם מוגבלות פיזית מוטורית ומחלות שריר ועצב שונות כגון שיתוק ילדים, שיתוק מוחין, ניוון שרירים ועוד.

בנוסף, ניתן לתרום באמצעות העברה בנקאית אל בנק דיסקונט סניף מספר 186 מספר חשבון: 49526 עבור: איל”ן איגוד ישראלי לילדים נפגעים.

לתרומות, החל משקל אחד, לחצו כאן

חבר מועצת העיר גיא צור, יו”ר סניף אילן רחובות והסביבה: “השנה, בעקבות המגבלות המבצע יתקיים במתכונת מקוונת ובאמצעות תרומות דיגיטליות בלבד. התרומות שלכם יכולות לחולל שינוי אמיתי בחייהם של ילדים המתמודדים עם קשיים פיזיים ומוטוריים מורכבים ולשפר את חייהם”.

חברת המועצה אורית שרגאי, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות: “עמותת איל”ן עושה לילות כימים למען חולים המתמודדים עם מוגבלות פיזית מוטורית ומחלות שונות. הפעילות המבורכת.

לתרומות, החל משקל אחד, לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן