news08.net/ads.txt

מבצע חיסוני שפעת: מאוחדת חיסנה את עובדי נמל אשדוד

קופת החולים מאוחדת קיימה מבצע חיסוני שפעת למבוטחיה, העובדים בנמל אשדוד, יוזמה משותפת של הנהלת מרחב אשדוד במאוחדת מחוז דרום – בהובלת יוכי מאיר ומנהלת הסיעוד המרחבית קטי דידיק עם גלית אבן חיים, ראש מחלקת משאבי אנוש ומינהל בנמל אשדוד.

עובדי הנמל המבוטחים במאוחדת הגיעו לקבל חיסון שפעת לפי תורים שנקבעו להם מראש, על ידי האחיות סבטלנה גולדנברג ורעות קלמי שביצעו את החיסונים. לדברי יוכי מאיר מנהלת מרחב אשדוד במאוחדת מחוז דרום: “מאוחדת גאה לעטוף את עובדי נמל אשדוד המסורים ולהנגיש בעבורם את חיסוני השפעת. אני מודה לגלית אבן חיים ולנמל אשדוד על שיתוף הפעולה, למען בריאות העובדים. בימים אלה בהם הקורונה עוד מרחפת מעלינו, קיימת חשיבות כפולה לחיסוני השפעת, הרחבנו את מתן החיסונים לכלל לקוחות מאוחדת, לאחר שחיסנו את מרבית המבוטחים הנמצאים בקבוצות הסיכון – ומאוחדת מאפשרת לכלל חברי הקופה להתחסן בתיאום תור מראש בקלות ובמהירות באתר מאוחדת, באפליקציה או במוקד 3833*. אני קוראת לכלל מבוטחינו להקדים ולבצע חיסון שפעת, בכדי להגן על בריאותם – היום, יותר מבכל שנה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן