שוטרי תחנת רמלה בשילוב כוחות מרחב, לוחמי יס"מ שפלה ומג"ב בסיוע יחידת סיירת האופנועים הארצית של אגף התנועה, ביצעו אתמול אכיפת תנועה מוגברת בשכונת ג'ואריש בעיר, אשר התמקדה באכיפת עבירות תנועה מסכנות חיים ובריונות כביש, למען בטחון התושבים.
בתוך כך, כלל הכוחות נפרסו בכניסות לשכונה ובתוכה ובדקו מאות כלי רכב, לרבות תקינות כלי הרכב, רישוי רכב וציות לחוקי התנועה.
כאמור, במהלך הפעילות טיפלו השוטרים בעשרות עבירות תנועה, בגינן נרשמו כ-60 דוחות בהתאם, הורדו מהכביש מעל 20 כלי רכב בלתי תקינים וכן עצרו 3 נהגים בחשד לביצוע עבירות תנועה חמורות ובסיום חקירתם נשלל רשיונם.
משטרת ישראל תמשיך בפעילות האכיפה המוגברת על מנת לאפשר לציבור לנהל אורח חיים תקין ובטוח.
◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן
צפו במבצע >>
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









