האחד בספטמבר 2022 ייזכר לא רק כסיפתח לשנת הלימודים תשפ"ג אלא גם בזכות הפתיחה החגיגית שהתקיימה הערב (חמישי) בשילוב הרמת כוסית וחנוכת החוג החדש של תום גרינברג אמנויות לחימה לילדים ומבוגרים – בנאות שמיר. האירוע התקיים במעמד האיש שיתמודד על ראשות העיר מנהל המתנסים אלי אלוש, יו"ר ועד העובדים ציון בן לולו, בני משפחה וחברים קרובים. בן לולו קבע מזוזה ובירך את המקום להצלחתו העתידית.
צילום :שירן פרץ יח"צ







זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








