מגבירים את האכיפה ביבנה: אנשי הפיקוח העירוני יבקרו בבתי המסחר

מספר החולים בקורונה נמצא השבוע בעלייה מתמדת כאשר נכון להיום (חמישי) בעיר 20 חולים מאומתים ולמעלה מ-300 שוהים בבידוד. בישיבת חמ”ל הקורונה שכונסה הבוקר בראשותו של ראש העיר, צבי גוב-ארי, השתתפו מ”מ וסגן ראש העיר, חיים מסינג, המשנה לראש העיר, ד”ר אהוד ויצמן, יקל”ר פיקוד העורף, מנהלי אגפים ובעלי תפקידים בתחום החינוך, הביטחון, הפיקוח והשיטור עירוני, דוברות והסברה, הלשכה המשפטית, שירותים חברתיים, עלייה וקליטה ועוד.

בישיבה ניתנה סקירה על מכלול הפעולות שמבצעת העירייה ונדונו צעדים למניעת התפשטות המחלה. בישיבה צוין כי משטרת ישראל מבצעת בימים אלה ביקורות פתע ואכיפה על מנת לוודא כי הנחיות הבידוד של חולים ומבודדים אכן מיושמות ובמקרים של הפרה יוגשו קנסות בסך של 5,000 ₪. גורמי האכיפה מתכוונים להגביר באופן משמעותי את אכיפת חובת עטיית מסכה במקומות סגורים כאשר אנשי הפיקוח העירוני יבקרו בחנויות, במרכולים ובבתי מסחר על מנת לוודא כי במקומות אלה נשמרים הכללים המונעים הדבקה. בעניין זה יש לציין כי חובת עטיית המסכה חלה גם על העובדים ונותני השירותים וכי הקנס בגין הפרתם עומד על 1,000 ₪.

במקביל נמשכת הפעילות העירונית לקטיעת שרשרת ההדבקה דרך תשאול המבודדים. בעירייה קוראים להורים אשר ילדיהם אינם חשים בטוב להימנע משלוח אותם למסגרות החינוכיות, הקייטנות והצהרונים ולבצע בדיקת קורונה. בנוסף קוראים במשרד הבריאות ובעירייה לכל מי שטרם התחסן (מגיל 12 ומעלה) לעשות זאת ללא דיחוי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן