מגילה בקהילה מגיעה לגדרה: שני מוקדים של חגיגות

תוכנית “יחד” מבית רשת אור תורה סטון וארגון רבני צהר יקיימו קריאות מגילה לציבור הרחב בשני מוקדים שונים במושבה. 

מארגני המיזם מציינים כי קריאות המגילה ברחבי העיר מיועדות לכולם: “ילדים והורים, חילוניים ודתיים, בוגרים וצעירים, נשים וגברים – כולם מוזמנים לקריאות ‘מגילה בקהילה’ המיוחדות של אור תורה סטון וצהר”. קריאות המגילה יכללו הסברים על המגילה והחג, מגוון רחב של פעילויות, כשבנוסף יזכה כל ילד לקבל משלוח מנות ומגילה.

ראש מוסדות אור תורה סטון, הרב כתריאל ברנדר: “אנו מבקשים לאפשר לכל אחד ואחת לפגוש את היהדות בדרכו ולהתחבר לרוח החג, מנהגיו וערכיו, מתוך אחדות בין חלקיה ומגזריה של החברה הישראלית. היהדות שייכת לכולם ולכן בחרנו להנגיש אותה בצורה חווייתית ונעימה. פורים הינו חג של שמחה – ואין דבר ישראלי ויהודי יותר מאשר התאספות משותפת של כלל ישראל לחגוג יחדיו את המורשת המשותפת.”

יו”ר ארגון רבני צהר הרב דוד סתיו: “סיפור המגילה הוא סיפורה של אשה המוכנה לוותר על הכל למען עמה ומשפחתה. ההיסטוריה היהודית כולה מבוססת על אותם יחידים שראו את חשיבות החברה מעבר לחייהם הפרטיים. בקריאת המגילה המשותפת אנחנו מכוונים להתחבר אל דמויות אלה”.

נציג תוכנית יחד בגדרה יהונתן סאלם: “עת תקופת הבחירות כשעמודי החדשות מלאים לא פעם בשיח על פילוג ומחלקות, אין מרנין לב יותר מאשר לחבר יחדיו בין קבוצות שונות בחברה הישראלית לקריאות מגילה משותפות, חילונים, לצד מסורתיים או דתיים. זו העת להפיל את החומות ולחבר בין ציבורים וקהלים שונים במדינת ישראל סביב פעילות מהנה לחג”.

ניתן להתעדכן בכלל המוקדים בעיר באתר ארגון צהר או בלחיצה כאן.

(צילום: או”ת סטון)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן