מגישת החדשות אדווה דדון בהרצאה מרתקת בקריית אונו

אולם מופת אירח את אדווה דדון, כתבת חדשות 12, עם הרצאתה המרתקת “גבורה במלחמה”.

התרגשות רבה אפפה את אולם מופת ומאות המשתתפים בהרצאתה של מגישת החדשות אדווה דדון, שריתקה את הציבור בהרצאתה “גבורה במלחמה”.

ההרצאה במסגרת סדרת הרצאות שהמתנ”ס מציע לתושבי ותושבות העיר, בשעות הערב באולם המחודש. במהלך הרצאתה סיפרה דדון על עבודתה העיתונאית והחשיפה לרגעים המורכבים והסכנות בפניהם עמדה ככתבת שטח באזור מלחמה, והציגה חלק מהסיפורים להם הייתה שותפה.

דדון הפתיעה את הקהל כאשר העלתה לבמה את רמי דוידיאן שאת סיפורו המרתק חשפה לציבור בימים הראשונים של המלחמה. דוידיאן, שמתגורר במושב פטיש הסמוך לאופקים, התעורר באותה השבת בביתו עוד לפני האזעקות הראשונות. הוא לא ידע שהשבת הזאת תהפוך לארבע יממות ארוכות וכואבות, שבמהלכן הוא יציל מאות צעירים מידי המחבלים.

על הבמה התקיים גם מפגש מרגש בין דוידיאן לבין עדן, צעירה, תושבת אור יהודה שהייתה ב”נובה” וסבתה תושבת קריית אונו שהקימה חמ”ל במטרה למצוא אותה. בזכות הקשר עם הסבתא הצליח רמי להגיע גם לעדן ולהציל את חייה.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן