מגי אזרזר על סט הצילומים של גרנייה: בקרוב סדרה שיצרה וכתבה

סדרת המתח שבכיכובה “אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו” עלתה השבוע ב-12

מגי אזרזר על סט הצילומים של גרנייה: “אני לא מתכננת חופשת קיץ, קשה לי לנטוש את המדינה במצבה הנוכחי”

ובשורה בפיה: בקרוב תעלה סדרה שיצרה וכתבה

יממה אחרי עליית סדרת המתח שבכיכובה ולילה ללא שינה,  השכימה קום השחקנית מגי אזרזר, הפנים של מותג הטיפוח הבינלאומי ‘גרנייה’, מזה עונה שישית ברציפות, לרגל צילומי קמפיין טלוויזיה חדש של המותג.

הקמפיין החדש בכיכובה הצטלם על סט בוילה מפוארת ברמת השרון, בו מגלמת אזרזר תפקיד חדש: אישה של וואן סוויפ (One swipe) הכל היא מבצעת בפעולה אחת פשוטה ויעילה – כושר, משחק ואפילו הסרת איפור. בקמפיין אזרזר מקדמת את המים המיסלריים של גרנייה, בעזרתם היא מסירה את האיפור בקלות וביעילות. זהו קמפיין הטלוויזיה הראשון של אזרזר עם גרנייה בקטגוריית טיפוח הפנים.

אזרזר שעובדת סביב השעון בחודשים האחרונים, עדכנה כי היא נפעמת מכל האהבה לה זכתה ביממה האחרונה, לאחר עליית סדרת המתח שבכיכובה “אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו”, ומוסיפה: “אני בכלל הייתי בזמן ההקרנה של פרק הבכורה, על במת התיאטרון בבית לסין, כך שסיימתי את ההצגה למבול של הודעות. פייר? התרגשתי”. עוד הוסיפה כי “בקיץ הקרוב אני לא מתכננת לנפוש עם קותי והבנות: “ראשית- אני נופשת בעיקר בעבודתי. אני אוהבת להיות בעשייה וזה הכי ממלא אותי – ולא כקלישאה. אני מרגישה מחויבת למדינה שלנו. לא מרגיש לי בנוח לעזוב כרגע במצבה הנוכחי. גם לא עבור חופשה של כמה ימים”.

כידוע מגי אזרזר, אמא לתאומות, שיתפה על הסט  בתמונות של הקטנות שכבר מלאו להן שנתיים והשוויצה שאחת מהן “היא כמו בלרינה, כל היום מתהלכת בבית על קצות אצבעות”. מגי על התאומות: “אני מאוהבת בכל אחת ובגיל הזה, אני מרגישה שאט אט אני מזהה אצל כל אחת את האופי, את החיבור, את החלומות, את התשוקה”.

אחרי סדרת המתח שעלתה בקשת 12, מגי מתכננת משהו חדש ומרגש שמעולם לא עשתה קודם לכן; סדרה חדשה שהיא עצמה יצרה וכתבה בשיתוף צוות עשיר של כותבים, בבימויו של ארז בן הרוש. לדבריה: “מדובר בסדרת  מערכונים שם אני אגלם דמויות שונות  שלעולם לא זכיתי לשחק. אני מגשימה לעצמי חלומות . לצידי ישחקו נעמה אמית אושרית סרוסי וגוי ריגר”.

יש למה לצפות!

 

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תרבות, בילוי ופנאי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ברנז’ה, רכילות, בידור, טלוויזיה, מוסיקה לחצו כאן

צילום: טל עבודי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן