news08.net/ads.txt

מגן לאירועים לפארק המייסדים – פעילות לכל המשפחה | זה מה שמחכה לכם!

לפני מספר חודשים החלה עיריית רחובות לחדש את אחד הסמלים הוותיקים והאהובים בעיר – גן המייסדים. הגן ממוקם על רחוב הרצל/רח’ לבקוביץ, מול מתחם השוק העירוני ובסמוך לבניין העירייה.

המקום, המשתרע על שטח של כ-13 דונם, שימש עד כה בעיקר כמקום התכנסות בעת אירועים גדולים כמו יום העצמאות, טקסים וחגים. מעתה והלאה ייקרא המקום “פארק המייסדים”, וניתן יהיה לשהות בו במשך כל שעות היום עם מגוון המתחמים שהותקנו בו – לכל הגילאים- פעוטות, ילדים והורים ומבוגרים. 

במסגרת העבודות על הפארק הוקמו מתחמי משחק לילדים בוגרים ופעוטות, מתחם נסיעה ייחודי לבינבות, קוביות טיפוס, מתחם נינג’ה ספורטיבי, מגרש מיני פיץ’- מגרש רב תכליתי המשמש למשחקי כדורגל, משחקי כדור שונים ועוד.  בנוסף למתקני המשחק, העירייה הקימה בפארק מתחם כושר חיצוני בו ניתן להתאמן באוויר הפתוח. ספסלים פוזרו בכל פינה בפארק בסמוך למתקני המשחקים השונים.

כמו כן העירייה הקפידה על שמירה על אזורים ירוקים תוך פריסת מדשאות, גינון, מערכת השקיה מתקדמת ושמשיות הצללה. בתוך שטח הפארק החדש הוקם גם מתחם כלבים מגודר ובטיחותי. במסגרת חידוש הפארק ולאור הכוונה להמשיך ולקיים בו הופעות תרבות, הוקמה בפארק במת מופעים מאובזרת קבועה ונסללה מחדש רחבת התכנסות מרכזית. בימים בהם לא מתקיימים מופעים, הרחבה משמשת כרחבת החלקה, בה ילדים ונוער יכולים לגלוש על סקייטבורד, אופניים, גלגיליות וקורקינטים.  

על פינת רחוב הרצל-לבקוביץ הוצבו שני שלטים, האחד מספר את סיפורו ההיסטורי של הגן- שהיה הגן הציבורי הראשון לרווחת תושבי המושבה רחובות, והשני שלט ענק עם שם העיר ולב ייחודי הצמוד לו- לצידו העוברים והשבים יוכלו להצטלם. בשעות הערב הפארק ומתקני המשחקים בו מוארים ע”י גופי תאורה שהותקנו במסגרת העבודות על הפארק.

מאחר והפארק כבר משמש  רבים מכל רחבי העיר, הוחלט להציב במקום צוות ניקיון ייחודי המטפל מדי יום בתחזוקה ובניקיון השוטף של הפארק החדש. לכל אורך הפארק פוזרו אשפתונים אליהם ניתן להשליך את הפסולת ובכך לשמור על המרחב הציבורי נקי וסטרילי עבור כלל התושבים. השלמת העבודות של פארק המייסדים היא חלק מתכנית החידוש של מרכז העיר רחובות. במהלך  החודש הקרוב, יתקיים טקס חגיגי לפתיחת  השוק העירוני הממוקם מעבר לכביש, שישלים את המהפך במרכז העיר – הפארק והשוק. 

ראש העיר, רחמים מלול: “פארק המייסדים הוא אחד מהסמלים המשמעותיים ביותר של העיר,  בלב ליבה של העיר רחובות- ועכשיו הוא אטרקטיבי יותר מתמיד. המטרה הייתה להחזיר אותו לתושבים לבילוי יומיומי בכל הגילאים, ולא רק כמה פעמים בשנה. בהשקעה משמעותית, הפכנו אותו למקום שכיף לבוא אליו ולפארק בילויים, שעשועים ופנאי , ממנו ייהנו התושבים הצעירים והמבוגרים כאחד. את הבילוי במקום ישלים ביקור בשוק העירוני החדש שנפתח ממול בימים אלה ממש”. 

סגן ראש העיר יניב מרקוביץ’, מחזיק תיק חזות העיר: “פארק המייסדים החדש הוא פרויקט אסטרטגי לחזות העיר ואחד מהגנים הגדולים בעיר. לכן השקענו משאבים רבים בתכנון שלו כך שכל המשפחה תוכל לבלות בו בשמחה. בכל יום אנו מקבלים אינספור תגובות חיוביות מתושבי העיר על הפארק החדש. הפארק הוא חלק משינוי משמעותי שהבאנו למרכז העיר, יחד עם פרויקט חשוב נוסף: פתיחת השוק העירוני, לו מצפים תושבים רבים. בימים אלה נתחיל לעבוד על פארקים גדולים נוספים באזורים אחרים בעיר, ואנו מחדשים גנים ציבוריים גדולים וקטנים כאחד”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שמואל כץ
שמואל כץ
2 years ago

כל הכבוד באמת הגן נראה יפה מאד היום עברתי משם לשוק והנעה לראות מקום מטופח אך חובה גם לדאות לחניות ונחות לנכים במקום כזה גדול יש אולי שתי חניות לנכים ועוד ארבע חניות לנכים עם רכבים ומיליון נא טיפולים ובידקו את הנושא. תודה והמשך יום טוב
שמואל

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שמואל כץ
שמואל כץ
2 years ago

כל הכבוד באמת הגן נראה יפה מאד היום עברתי משם לשוק והנעה לראות מקום מטופח אך חובה גם לדאות לחניות ונחות לנכים במקום כזה גדול יש אולי שתי חניות לנכים ועוד ארבע חניות לנכים עם רכבים ומיליון נא טיפולים ובידקו את הנושא. תודה והמשך יום טוב
שמואל

דילוג לתוכן