מד”א נפרדת ממישל ניסנבאום, שהתנדב באופקים: “אדם עם נשמה ונתינה ענקית ואיש משפחה”

אלי בין, מנכ”ל מד”א: מישל ז”ל היה חלק ממשפחת מד”א, אדם עם נשמה ונתינה ענקית ואיש משפחה. מתנדב מסור ונאמן שתרם מזמנו למען הצלת חיים באהבה גדולה, ענווה ונתינה אין סופית. מישל יישאר בליבנו תמיד״.

מגן דוד אדום מרכין ראש עם היוודע על הירצחו של מתנדב מד”א מישל ניסנבאום ז”ל שנחטף ב-7.10 וגופתו הושבה לארץ על ידי כוחות צה”ל

מישל, בן 59, התנדב במד”א משנת 2015 באשכול צוחר – אופקים. בבוקר השבעה באוקטובר יצא מביתו על מנת לחלץ את נכדתו בת ה-4 ששהתה בבסיס רעים עם אביה, איש קבע באוגדת עזה, אולם לאחר מספר דקות נותק עמו הקשר.

בני משפחתו של מישל ז”ל נחשפו לסרטון שפרסמו מחבלי החמאס בו הוצגו רישיון הנהיגה שלו, תעודת מתנדב מד”א ותעודות נוספות. במשך שבועות רבים מישל הוגדר כנעדר ובהמשך התקבלה ההודעה כי נחטף לעזה. גופתו של מישל חולצה על ידי כוחות הביטחון מעזה, הובאה חזרה לישראל ואתמול (א’) הובא מישל ז”ל למנוחות בבית העלמין ׳גבעת ציון’ באשקלון מלווה במשפחתו וחבריו. מישל ז”ל הותיר אחריו שתי בנות ושישה נכדים.

פראמדיק מד”א מנחם בלומנטל:

“את מישל אני מכיר משנת 2015, כאשר הוא היה חניך בקורס חובשים ונהגי אמבולנס שהדרכתי במועצה אזורית אשכול. הייתה לנו קבוצה מאוד מגוונת, מכל גווני הקשת של כלל התושבים במועצה. מישל היה חניך מצויין, אהב ללמוד ושאף כל הזמן להתקדם. אחרי שהוסמך כחובש ונהג אמבולנס, היה מבצע הרבה מאוד משמרות אצלנו בתחנת מד”א צוחר. היינו נפגשים הרבה באירועים כי מישל היה גם בזמנו הפנוי נכון לתת סיוע במענה רפואי. מעבר לכך הוא היה איש מחשבים, וסייע בכל סיטואציה שהיה צריך גם בנושא הזה. את הכל הוא עשה בצניעות, בענווה ובשקט נפשי גדול שהיו אופייניים לו. מישל שמר על קשר חברי עם שותפיו לקורס והיו נפגשים לעיתים קרובות”.

חן מכלוף, בתו של מישל ז״ל:

“ההתנדבות במד”א הייתה משמעותית עבורו. הוא היה חוזר עם סיפוק אדיר מכל משמרת. גם בזמנו הפנוי היה מוכן לצאת לעזור באירועים רפואיים”.

חובש בכיר במד”א ואחראי מתנדבים באשכול אופקים/צוחר, יוסי אבוהרון:

״במספר משמרות שעשיתי עם מישל, נוכחתי לגלות כי למישל יש רצון גדול להתמקצע בתחום הרפואה ולסייע ולהעניק עזרה רפואית. הנכונות של מישל לעזור ולסייע לכל אדם הייתה לא רק בטיפול רפואי. אני זוכר שבאחת הנסיעות שלנו ראינו בצד הדרך רכב תקוע, מישל ביקש לעצור ולסייע לנהג להחליף גלגל. הוא תמיד חייך והיה לו לב ענק, הוא יחסר לנו מאוד״.

אלי בין, מנכ”ל מד”א: מישל ז”ל היה חלק ממשפחת מד”א, אדם עם נשמה ונתינה ענקית ואיש משפחה. מתנדב מסור ונאמן שתרם מזמנו למען הצלת חיים באהבה גדולה, ענווה ונתינה אין סופית. מישל יישאר בליבנו תמיד״.

 

◼️ לקבוצת חדשות אופקים בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: באדיבות מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן