news08.net/ads.txt

מד”א תרם ציוד רפואי רב לכיתת כוננות רפואית במודיעין

כיתת כוננות רפואית עירונית הוקמה באגף ביטחון וחירום בתקופת המלחמה, והיא מונה כיום כ-55 רופאות ורופאים תושבי העיר, בהובלת ד”ר מרגנית ששון

הרופאים המתנדבים בכיתת הכוננות הרפואית במודיעין קיבלו ציוד רב למתן עזרה ראשונה הכולל תיק החייאה S.L.A.

הציוד נתרם על ידי מד”א וחולק לרופאים, שהביעו נכונות לשמש בשגרה כחלק ממערך הכוננות של מד”א בעיר, ולהיות מוקפצים במקרה של אירוע רפואי המצריך את הסיוע שלהם.

כיתת כוננות רפואית עירונית הוקמה באגף ביטחון וחירום בתקופת המלחמה, והיא מונה כיום כ-55 רופאות ורופאים תושבי העיר, בהובלת ד”ר מרגנית ששון.

הכיתה משולבת בתוך יחידת החילוץ וההצלה, כחלק מכוח הרפואה של היחידה, ותסייע במתן מענה מיידי במקרה של אירועי חירום ברחבי העיר, ובכך מגדילה משמעותית את היכולת של העירייה לתת מענה רפואי בתרחישי חירום.

הרופאים בכיתת הכוננות בעלי התמחויות שונות ומגוונות בתחום הרפואה  -טראומה, אורטופדים, קרדיולוגים, רופאי משפחה, אף אוזן גרון, רופאי שיניים ועוד, אשר עוברים הדרכות, אימונים ותרגילים, על מנת לשמור על רמת הכשירות הנדרשת בהתאם לתרחישים הצפויים, בכל הקשור לטיפול ראשוני בשטח של פצועים ונפגעים.

לפני כחודש, ביצעו הרופאים תרגיל באתר האימונים יחד עם יחידת החילוץ וההצלה העירונית ובשיתוף מד”א, אשר דימה טיפול בפצועים שחולצו מהריסות, ניטור והגדרת מצבם הרפואי של הפצועים והטיפול הרפואי הנדרש וניהול הפינוי בנקודת ריכוז נפגעים בסיוע מד”א.

להצטרפות למערך הרפואי העירוני: טלפון 08-9394608 – חגית או במייל: [email protected]

 

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית מודיעין-מכבים-רעות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן