news08.net/ads.txt

“מדברים הורות בסלון” | הצלחה אדירה לאירוע העירוני להורים שהתקיים לראשונה ברחובות

18 הרצאות ב-18 מקומות בו זמנית – כולן בבתי תושבים שאירחו את המשתתפים להרצאות חינמיות בסלון ביתם נערכו הערב, לראשונה ברחובות. האירוע העירוני המוקדש כולו להורים נקרא “מדברים הורות בסלון” והוא יועד להורים לילדים ולמתבגרים, אשר מעוניינים בהרצאה והדרכה במגוון תחומים, באווירה אינטימית וביתית. זהו פרי שיתוף פעולה עירוני בין האגף לתרבות ידע ואמנות וביה”ס העירוני להורים של החברה העירונית, אגף החינוך בעיריית רחובות, השירות הפסיכולוגי החינוכי העירוני, הרשות העירונית למאבק באלימות, סמים ואלכוהול, והנהגת ההורים העירונית.

ההרצאות ניתנו במנעד רחב של נושאים: הפרעת קשב, יחסים בין אחים, איך לשוחח על מיניות עם ילדים, יצירת סמכות הורית, התמודדות עם דור המסכים, יחסים על מתבגרים, מעברים והתחלות בגיל היסודי, מניעת התנהגויות סיכון ועוד. הערב נערך על ידי מנחות בית הספר העירוני להורים ופסיכולוגים מהשירות הפסיכולוגי החינוכי באגף החינוך, כאמור , בבתיהם של תושבים שהתנדבו לארח אותן, בשכונות בכל רחבי העיר. האירוח המיוחד מאפשר להורים דיאלוג ואפשרות למענה על שאלות. נושאי ההרצאות נבחרו בקפידה על ידי צוות רב תחומי שהתבסס גם על פניות מצד הורים, והם מעניקים מענה להורים לילדים בגיל הרך וגני ילדים, הורים לילדים בבתי ספר יסודיים, הורים למתבגרים, הורים לאוכלוסיות עם מאפיינים מיוחדים והורים מהקהילה החרדית.

חברת המועצה אורית שרגאי, מחזיקת תיק הורים: “הערב שמנו את ההורים במרכז, ואנו מתכוונים להפוך את הפרויקט למסורת שנתית. “הורות בסלון” היא יריית הפתיחה לפעילות השנתית של בית הספר להורים ולתכנית הסדנאות וההרצאות. אני קוראת לכל ההורים לבוא וליהנות ולקחת חלק בסדנאות והפעילויות השונות לאורך השנה”.

אודי קדם מנהל המחלקה לתרבות, ידע והשכלה ומנהל ביה”ס העירוני להורים: “אנחנו שמחים לפתוח את שנת הלימודים עם היוזמה החדשה הזו. בית הספר העירוני להורים ממצב את ההורים בלב העשייה החינוכית ברחובות. אנחנו מספקים להורים הדרכה הורית מקצועית במגוון דרכים, והציבור נחשף לכך הערב”.

צופית גולן, יו”ר ועד ההורים העירוני: “אנחנו רואים בשיתוף הפעולה עם בית הספר להורים בעיר בכלל, ועם ‘מדברים הורות בסלון’ בפרט, הזדמנות נהדרת לתרום ולסייע להורים גם בפלטפורמות שמעבר למוסדות החינוך. במשך שנה נרקמו שיתופי פעולה בין הנהגת ההורים לבין מחזיקת תיק ביה”ס להורים, בית הספר להורים ואגף החינוך בעירייה, זאת מתוך רצון וראייה של לתת להורים כלים להורות מעבר למסגרות החינוכיות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן