news08.net/ads.txt

יוזמה מיוחדת בעיר המדע והתרבות רחובות: ספסלים ועליהם מודפסים קטעים מספרות רחובותית מקומית, ולצידם ספריות קהילתיות פתוחות לרווחת התושבים להחלפת ספרים המיזם של עיריית רחובות בשיתוף סופרי רחובות ורשת הספריות של חוויות

אגף גנים ונוף בעיריית רחובות בשיתוף עם סופרי רחובות הציב לאחרונה שלושה ספסלים דקורטיביים ברחבי העיר. על הספסלים מודפסים טקסטים מתוך ספרים ושירים שכתבו סופרי רחובות: רמי הלוי “בואי נשתה קפה”, אשר וינשטיין “מחנכים את המפלצת”, עטרה אמיר “נולד לי אח ומה עכשיו?”. בצמוד לכל ספסל הוצבה כוננית מעוצבת עם ספרים לרווחת הציבור, התושבים מוזמנים להניח שם ספרים שאינם בשימוש ולקחת משם ספרים כאוות נפשם.

עד כה, הספסלים הוצבו בשלושה מיקומים שונים ברחבי העיר: צמוד למרכז חוויות החדש – פסגת המדע, ברחוב יובל נאמן פינת פרופ’ כהנמן, ברחוב גולדין ליד גן המגינים בין הספרייה העירונית לבית התרבות, ובגן הפלסטיק מול הרב בר שאול 8. אגף הספריות ברשת חוויות ייקח חלק ביוזמה המיוחדת בפיקוח ושמירה על הספרים.

הספסלים עמידים במיוחד – עשויים מבטון ועוצבו במיוחד עבור עיריית רחובות עי סטודיו 16. לאור התגובות הנלהבות של התושבים מאז הוצבו הספספלים בימים האחרונים, מתכננים באגף גנים ונוף להציב ספסלים במיקומים נוספים בעיר. לדברי ראש העיר, רחמים מלול: ״בעיר התרבות מתבקש לקיים פרוייקט שכזה, שכולו שיר הלל ליצירה הספרותית המקומית ומעודד קהילתיות וקריאת ספרים, לגדולים ולקטנים כאחד. אני מזמין את התושבים ליהנות מהפינות המיוחדות הללו״.

עו״ד יניב מרקוביץ׳, סגן ראש העיר מחזיק תיק חזות העיר: ״שמחנו לראות את התגובות החיוביות הרבות להצבת הספסלים הדקורטיביים. המטרה שלנו במיזם היא לעודד קריאה, לקדם את הקשר הקהילתי בין האנשים בעת החלפת הספירם וכמובן לתת במה ליוצרים המקומיים שלנו”.

סגן ראש העיר ויו”ר רשת חוויות, אמיתי כהן, ציין כי: “שילוב המיזם במרכזים שוקקי החיים של רשת חוויות, מאפשר להביא אותו ללב הפועם של הפעילות הקהילתית, והוא תורם לאווירה המזמינה שאנו מבקשים לייצר. החיבור ושיתוף הפעולה עם העירייה מעניק ערך מוסף לתושבים, ואני מברך על כך”.

  • אגב, בלשכת סגן ראש העיר עו״ד יניב מרקוביץ׳ ישמחו לשמוע מהתושבים על מיקומים אפשריים נוספים, ניתן להתקשר ללשכה בטל 08-9392217 או לשלוח אימייל לליעוז: [email protected]  

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן