מדוע הקימה עיריית לוד חפ”ק?

עיריית לוד בהובלת אגף הביטחון הקימה חפ”ק במרכז העיר לסיוע בחיפושים אחר הנעדר – אהרון בן גל, תושב העיר שיצא מביתו כ-30 שעות קודם לכן ונעלם

עיריית לוד בהובלת אגף הביטחון הקימה חפ”ק במרכז העיר לסיוע בחיפושים אחר הנעדר – אהרון בן גל, תושב העיר שיצא מביתו כ-30 שעות קודם לכן ונעלם.

חיפושים נרחבים נערכו אחר עקבותיו עם מתנדבים רבים שהחליטו לסייע במשימה. החפ”ק הוקם מול היכל התרבות העירוני, שם נראה בן גל לאחרונה במצלמות האבטחה ובשטח פעל גם צוות מיוחד עם רחפן לאיתורו.

את החפ”ק איישו מנכ”ל העירייה אהרון אטיאס, מנהל אגף הביטחון אלי דיין וקב”ט העירייה אביטן בן שמן לצד עובדים נוספים. גם ראש העיר עו”ד יאיר רביבו שביקר בחפ”ק הנחה להשתמש בכל האמצעים בכדי למוצאו.

הם קראו לכל מי שמעוניין לסייע, או שיש בידו מידע, ליצור עמנו קשר במספר טלפון שפורסם ברחבי העיר – באמצעות המדיות השונות. עפ”י הודעה שפרסמה המשפחה, הנעדר נעלם מעל 30 שעות, לא יצר קשר עם ילדיו והוא ללא מכשיר סלולרי. הנעדר היה בסטטוס סכנת חיים וגם במשטרת לוד הקימו חפ”ק בהובלת יואב לוזון. בהודעה שהופצה בלוד עם תמונתו נכתב פרטים על מראהו – גבוה, לבוש וצבעו וכדומה.

לאחר יומיים התקבל עדכון בחפ”ק שהוקם ע”י עיריית לוד – כי ב”ה הנעדר נמצא בריא ושלם בתל-אביב והוא שם לחיק משפחתו. “עשינו מבצע גדול וברמה גבוהה, והושקעו מאמצים בכדי לסייע לאתר את התושב שלנו”, אמר מנהל אגף הביטחון, “ואנו שמחים שהוא נמצא בריא וחבר לביתו”.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן