news08.net/ads.txt

מדוע ילדים בצהרון חוויות נותרו ללא מזון עד השעה שלוש וחצי?

יךדה אוכלת

“השעה שלוש וחצי ועדיין לא הגיע אוכל לצהרון של הבן שלי” – כך ציינה אם מודאגת ברשומה שהעלתה לקבוצת בייבי רחובות – הורים תינוקות וילדים ברחובות, נס ציונה והסביבה – “אצל עוד מישהו יש בעיה דומה?” שאלה – ומיד החל מטר התגובות להיערם, כנגד רשת חוויות והטיפול בצהרונים, לכאורה. על פי ההורים זהו לא המקרה הראשון בו המזון לא מגיע לילדים בזמן. “גם אצלנו האוכל הגיע רק אחרי השעה שלוש”, השיבה אם אחרת. “לא הודיעו להורים, גיליתי במקרה”.

ברשת חוויות ראו בחומרה רבה את האירוע. “מדובר בתקלה חמורה של חברת מבושלת, ספקית המזון לצהרונים, בעקבותיה הגיעו מנות המזון באיחור”, נמסר. “רשת חוויות רואה בחומרה את המקרה וערכה אמש ברור מיידי מול חברת מבושלת, למניעת הישנות האירוע. יום למחרת בוצע מעקב ודיווח פרטני אחרי אספקת המזון וכל המנות הגיעו במועד. במקביל, ייבחנו צעדי אכיפה כנגד חברת מבושלת בגין האירוע האמור”.

תגובת מבושלת תובא לכשתתקבל. נמשיך לעקוב.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן