מדינה שלמה מתגייסת לראות את רותם מנסינו שנפצע קשה בפיגוע בתל אביב עומד על הרגליים

הצטרפו לקמפיין גיוס תרומות נפתח על ידי חבריו של רותם מנסינו, שנפגע קשה בפיגוע בתל אביב לפני חוד

החברים של רותם מנסינו, דיג’יי מוערך ומוכר בישראל, מתגייסים בימים האחרונים לקמפיין גיוס תרומות שכל הכספים ממנו יועברו למטרה אחת: לראות אותו שמח – כבעבר.

לשם כך, נגרשים 2 מיליון שקלים כאשר מרבית הכסף כבר גוייס. נכון לרגעים אלו נתרמו 1,951,899 ‏₪ מתוך יעד של ‏2,000,000 ‏₪ ע”י 11,137 תורמים.

לפי החברים, “רותם חי כדי לשמח אנשים! הוא לא סתם דיג’יי מהטובים בישראל, מטרת חייו הייתה לשמח זוגות ביום הכי מיוחד שלהם. ואז, בדיוק בתקופת השיא שלו… ברגע אחד, הכל התהפך!  ביום חמישי ה-9 למרץ, רותם נפצע קשה בפיגוע, כאשר נורה בגבו ברחוב דיזינגוף בתל אביב בדרכו לחתונה. בפיגוע הנורא הוא איבד את חברו הקרוב אור אשכר ז”ל.
בימים הראשונים בבית החולים הוא נאבק על חייו והצליח לצאת מסכנת חיים. לאחר שהתעורר ושמע מהצוות הרפואי על מצבו, החליט שכנגד כל הסיכויים הוא יוצא למסע חייו כדי לחזור ולעמוד על הרגליים. רותם חוזר ואומר שאור אשכר ז”ל הציל את חייו והוא מתכוון להיאבק בכל כוחו כפי שאור היה מצפה ממנו ולנצח כנגד כל הסיכויים. אך לצערנו, הדרך לשם ארוכה… ארוכה מאוד!
על אף התגייסות מדהימה של די ג’יים ברחבי הארץ לנגן במקומו בחתונות שציפו לו ולהעביר את ההכנסות לרותם, אנשי מקצוע רבים מעידים שמסע השיקום שלו יכול לקחת שנים רבות ומבהירים שמדובר במסע יקר מאוד. לכן אנחנו צריכים גם אתכם!

ללא יכולת לנגן, לשמח ולהתפרנס, רותם ניצב מעתה והלאה בפניי אתגרים עצומים.

נכון, אולי הוא יקבל סיוע כלשהו מגופי ממשלתיים וחברות ביטוח אך אנחנו כאן כדי לכסות את כל מה שלא נכלל בסיוע שיקבל: החל מטיפולים רפואיים פרטיים ויקרים, הנגשת מקום מגורים בצורה שמותאמת אישית עבורו, הנגשת רכב שמותאם למצבו, ועוד הוצאות גדולות ומשמעותיות שמצפות לו בהמשך הקרב של חייו.

המטרה של הקמפיין היא לגייס עבור רותם את השקט הכלכלי ל-5 השנים הקרובות.

התרומות שלכם לקמפיין מתבצעות באמצעות עמותת קרן עשור (ע”ר) שמספרה 580586998 והקבלות לתורמים מוכרות כהוצאה מוכרת ומזכות בהחזר מס עבור עצמאים, שכירים וחברות.

למרות כל מה שסיפרנו לכם על מצבו של רותם, החלום האמיתי שלנו הוא לראות אותו עומד הרגליים תוך כמה חודשים, חוזר לנגן ולשמח אנשים אחרים!

במידה והחלום שלנו יתגשם, משפחתו ביקשה שנתרום את כספי הקמפיין לאחרים שיצטרכו זאת. (בדיוק כפי שרותם היה רוצה).

בשבועות האחרונים, כאשר רותם שוכב בבית החולים ונלחם על חייו ראינו מאות חברים, בני משפחה וישראלים זרים וטובי לב מגיעים לחזק וזכינו לראות מקרוב עד כמה העם שלנו מורכב מאנשים מדהימים.

כעת אנחנו צריכים שתפתחו את הלב ותתרמו יחד איתנו למסע של רותם! ביחד, נעניק לרותם את החיים מחדש”.

מעוניינים לתרום? לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן