news08.net/ads.txt

מדינת הקומבינות – גם ברמלה? רותם כהן כחלון, נתקלה בסירוב כשביקשה להתמנות ליו”ר מעמד האישה; היו”ר הנבחר: גבר

רותם כהן כחלון חברת האופוזיציה בעיריית רמלה מטעם סיעת “כולנו”, ביקשה להתמנות ליו”ר הוועדה למעמד האישה בעיר אך נענתה בשלילה. אממה? מהר מאוד היא גילתה שהיו”ר החדש למעמד האישה הוא בעצם גבר!!!

כחלון – האישה היחידה במועצת העיר לצד 18 חברי מועצה גברים – ביקשה, לדבריה, מספר פעמים לשמש כיו”ר הוועדה ונתקלה בסירוב. לדבריה, הנהלת העיר השאירה את המצב כפי שהוא, ללא יו”ר חדש, כאשר מספר 2 בוועדה למעמד האישה הוא יו”ר ש”ס. לבסוף, הוחלט למנות יו”ר ועדה שהיא אישה. מה שהעלה סימני שאלה רבים בהחלטה מאחר וכחלון היא חברת המועצה היחידה. מסתבר שמינו יו”ר וועדה שהיא תושבת העיר – ושכלל לא חברת מועצה, אלא מספר 5 ברשימה של ראש העיר המכהן, שלא נכנסה למועצה משום שהרשימה של ראש העיר, מיכאל וידל קיבלה 3 מנדטים בלבד.

כחלון פנתה שוב כשהיא מגובה בפקודת העיריות, והוכיחה כי על פי חוק הדבר לא אפשרי. לפי סעיף 162 א’ נכתב: “ועדת רשות, ועדה של המועצה, כאמור בסעיף 150, שלא נקבע לה הרכב מיוחד לפי פקודה זו או לפי כל דין, יהיה הרכבה כלהלן: 10% לפחות מחבריה יהיו חברי המועצה ובלבד שמספר חברי המועצה בוועדה לא יפחת מ-2 ואחד מהם יהיה היושב ראש“.

רותם כהן כחלון: “במילים אחרות, ניתן לסדר תפקיד בעירייה, למנות אותה ליועצת ראש העיר לענייני נשים, אך היא אינה יכולה לשמש יו”ר ועדה. מה ענו לי? לא יודעים, נראה, נבדוק, לא בטוח. מנפנפים אותי, חושבים שאני אשכח את זה, בין הכלים לכביסות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן