news08.net/ads.txt

מדליה אולימפית למועדון של שרעבי מרמלה; מיכאל וידל: “גאווה גדולה”

כל העולם מדבר על המדליה האולימפית הראשונה של ישראל בענף הטאיקוונדו שגרפה אבישג סמברג, בת ה-19 מגדרה – וכעת אפשר להתגאות ולומר שלא רק המושבה על המפה אלא גם רמלה, שכן המועדון בו מתאמנת המדליסטית האולימפית סמברג – “שרעבי אומנויות לחימה” שהקים דוד שרעבי ובו מאמן יחיעם שרעבי, ממוקם ברמלה.

“אני מלא גאווה על זכייתה של אבישג אשר זכתה במדליית ארד, מדלייה אולימפית ראשונה לישראל וראשונה בהיסטוריית הטאקוונדו. אבישג מתאמנת ברמלה במועדון שרעבי, יחד עם מאמנה האגדי יחיעם שרעבי. טרם הטיסה הגעתי יחד עם שר התרבות והספורט, חילי טרופר לצפות באימון שלה ואף אישרתי לה מענק מיוחד על הישגיה. עיריית רמלה משקיעה רבות בשנים האחרונות בקידום מצוינות בספורט בכלל, ובקידום ענף הטאקוונדו בפרט באמצעות מועדון שרעבי. זוהי זכות גדולה לעיר רמלה שממשיכה לטפח אלופים! אבישג, גאווה לעיר רמלה ולמדינת ישראל”, ציין ראש העיר מיכאל וידל ברשומה שהעניק לה לאחר זכייתה.

מועדון שרעבי אומנויות לחימה פתח את שעריו בשנת 1980 בהתמחות בתחום הקראטה ע”י מאסטר דוד שרעבי. במשך עשרות שנים דוד בנה ספורטאי עילית, ביניהם 4 בניו שהצטיינו בענף, היו חברי נבחרת ישראל ובעלי הישגים לאומיים ובינלאומיים. בשנת 2005 עברו בניו של דוד להתאמן בטאקוונדו ופתחו מועדונים ברחבי הארץ והובילו את הספורטאים לנבחרת ישראל ולהישגים מרשימים בענף.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן