news08.net/ads.txt

מהבוקר: עשרות דוחות נרשמו לנהגים שעברו על החוק – בעיקר על שימוש בטלפון נייד. הקנס הפופולרי: 1,000 ש”ח ו-4 נקודות

החל משעות הבוקר נרשמו עשרות דוחות לנהגים שעברו על החוק בצומת הרצל פינת ויצמן. מבצע התנועה כולל שוטרות ושוטרים שמבצעים מארבים ומצלמים עבירות תנועה. עיקר הדו”חות: שימוש בטלפון הנייד והמשמעות היא קנסות בגובה 1,000 ש”ח ו-4 נקודות.

פעולות האכיפה הינן שכיחות. רק לפני שבועיים התלוננו סוחרים מרחוב הרצל על דוחות רבים שקיבלו. בחודש שעבר קיימה משטרת ישראל מבצע רחב היקף בגזרת מרחב שפלה נגד עבירות חסימת מעבר והפרעה לתנועה – 17 כלי רכב נגררו, חולקו עשרות דוחות תנועה לנהגים וחלקם אף זומנו בגין העבירות אל תחנת המשטרה.

עבירות חנייה וחסימת מעבר, הן מתלונות האזרחים הנפוצות ביותר המגיעות למוקד המשטרה ובעקבות פניות רבות בנושא לרבות תלונות על חסימות מעבר, הפרעה לתנועה, חנייה בחניית פרטית של אחר וחניות כפולות, הוחלט בפיקוד המרחב על קיום מבצע אכיפה רחב היקף, אשר כלל גם את העיר רחובות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן