news08.net/ads.txt

מהיום, בשל מצב החירום: כל מבוטחי הקופות יקבלו שירות במרפאה האחודה של מאוחדת בכרמי גת

מאוחדת פתחה הבוקר (רביעי) מרפאה אחודה בכרמי גת – קרית גת,  בה ניתן מענה רפואי בסיסי ראשוני – כולל רפואת משפחה, רפואת ילדים, איסוף דגימות מעבדה ובית מרקחת – למבוטחי כל קופות החולים וללא קשר לשיוכם הביטוחי. המרפאה האחודה נותנת מענה בשעת חירום בלבד ובהתאם להנחיות פיקוד העורף.

המרפאה האחודה בקרית גת הינה הראשונה בישראל במסגרת מבצע “שומר חומות”. הבוקר תדרך אייל הראל אחראי שעת חירום במחוז דרום במאוחדת את הצוותים הרפואיים והנחה אותם על אופי הפעילות אשר ניתן כאמור לכלל המבוטחים. את הפעילות מלווים מנהל מחוז דרום במאוחדת דני מושיוב ומנהלת מרחב נגב במאוחדת מחוז דרום עדי בראל. המרפאה האחודה מנוהלת על ידי מנהלת מאוחדת בקרית גת, מילה קגן והצוות כולל רופאים, אחיות, צוות מנהלי ורוקחים.

לדברי דני מושיוב, מנהל מחוז דרום, “מאוחדת ערוכה לתת מענה מיטבי גם במרפאה האחודה בכרמי גת. השירות ניתן לכלל הציבור בעתות חירום בהתאם להנחיות אני סמוך ובטוח שבאמצעות רמת המוכנות הטובה והחוסן של הצוותים של מאוחדת בקהילה המתמודדים ביומיום מול אתגרים דומים והצוותים המקצועיים הנהדרים של מאוחדת, המבוטחים בכל הקופות יקבלו את הטיפול הרפואי הראוי לשביעות רצונם”.

ימי הפעילות של מרפאת מאוחדת כרמי גת: ראשון, שלישי וחמישי בין השעות 8:00-12:00 ו-17:00-20:00, שני, רביעי ושישי 8:00-12:00. טל’ 08-6448356. כתובת: שד’ לכיש 153, כרמי גת, קרית גת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן