“מהיום כל מטוס שיטוס בשמיים יזכיר לי אותך” | קצין חיל האוויר רודריגו רוסטסקי, שנהרג בתאונת הדרכים בכביש 7 הסמוך לגדרה הובא למנוחות

מאות בני משפחה וחברים הגיעו היום (ראשון) לבית העלמין במודיעין בכדי ללוות בפעם האחרונה את קצין חיל האוויר, רודריגו רוסטסקי, שנפגע באורח אנוש בתאונת הדרכים בכביש 7 הסמוך לגדרה – ואתמול מת מפצעיו. רוסטסקי, בן ה-34 נטמן לצד בנו איתי בן החודשיים ואישתו סופי בת ה-28, שנהרגו בתאונה האכזרית לפני עשרה ימים.

טקס ההלוויה נערך בסגנון נוצרי משיחי וצבאי לבקשת המשפחה ונפתח באמירת קדיש על ידי אביו של המנוח, מריו, שפרץ בבכי ואמר: “לפני ארבע שנים נפטר אבי. אחרי ההלוויה קיבלתי חיבוק מכרמן ואמרנו שאנחנו הבאים בתור, אבל הנה טעינו. איזו מכה קיבלנו, אלוהים לקח לנו את סופי, איתי ורודריגו. רודריגו היה הבן המיוחד שלנו, כנראה שהם היום כל כך טובים ומיוחדים ואלוהים לקח איתו 3 מלאכים, רודריגו אנחנו נשמור על רותי, התינוקת שלך, אין לי ספק שאתם משחקים עם איתי הקטן בגן עדן”.

על ההחלטה לתרום את איבריו, אמר כי “לקחנו החלטה שגם שהוא לא פה, הוא חי מהכבד והריאות שלו. אנחנו יודעים שרודריגו חי בגוף של אדם אחר”.

 אחותו מיכל ספדה לו בדמעות: “מהיום כל מטוס שיטוס בשמיים יזכיר לי אותך איגי. לא היו לך פוסטרים של זמרים, אלא של מטוסים ורמטכ”לים. בטח היית גאה איזה כבוד נתנו לסופי ואיתי והיום נותנים לך. אי אפשר שלא להתאהב בך, איזה אדם טוב היית. היום אנחנו עומדים כאן גאים כמו שאתה היית, לא כועסים עליך שבחרת להיות עם סופי אהובתך. תודה שנתת לנו את רותי”.

בקהל הרב נימנו גם רותי, בתו בת השנתיים וחצי שנפצעה באורח קל ושוחררה מבית החולים בסוף השבוע כשהיא עטופה על ידי בני משפחתה של אמה המנוחה. גם מפקד חיל האוויר, האלוף עמיקם נורקין נכח בלוויה הקשה. איבריו של רודריגו ז”ל נתרמו לארבעה אנשים. יהי זיכרו ברוך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן