מהפכה תעשייתית: הפיילוט “רובוטיקה אוטונומית ובינה מלאכותית” תתקיים שנה שנייה בבית הספר אורט גן יבנה

אנו נמצאים היום בתחילתה של המהפכה התעשייתית הרביעית, מהפכה זו מתקדמת בקצב אקספוננציאלי (שמהירותו הולכת וגוברת) מתאפיינת בטשטוש הגבולות בין העולם הפיזי, העולם הווירטואלי והעולם הביולוגי. 

בעקבות החלטת ממשלה להתאמת מערכת החינוך למהפכה התעשייתית הרביעית והכנת המהנדסים והחוקרים הבאים בתחום פותחה תכנית לימודים חדשה “רובוטיקה אוטונומית ובינה מלאכותית” בשיתוף של מערכות חינוך, אקדמיה ותעשייה בארץ ובעולם. פיילוט התוכנית מתקיים שנה שנייה, משתתפים בו שישה בתי ספר כולל אורט על שם יצחק רבין גן יבנה. במסגרת שיתוף פעולה בין משרד החינוך, אוניברסיטת MIT והמרכז לחינוך לרובוטיקה וטכנולוגיה דיגיטלית בטכניון, הגיעו בתחילת חודש ינואר 4 סטודנטים לתארים מתקדמים מאוניברסיטת MIT המתמחים בנושא ללמד שישה ימים רצופים בכל אחד מבתי הספר המשתתפים בפיילוט. הסטודנטים העמיקו את הידע של התלמידים בשפת פייתון ולימדו אותם יסודות פיתוח, תכנות והפעלת רובוטים אוטונומיים בסביבת ROS והנחו אותם לקראת פרויקט גמר (שעל התלמידים היה להמשיך בעצמם) לקראת אירוע שיא בטכניון.

אירוע סיום הקורס התקיים ב-30.01.2020 בפקולטה  לחינוך, למדע וטכנולוגיה בטכניון בהשתתפות בכירים מהטכניון, ממשרד החינוך ומהתעשייה. שיא האירוע היה הצגת פרויקטי גמר של כל בתי הספר המשתתפים בפיילוט .

מנהלת בית הספר מרי שפונט: “בית הספר מעודד חדשנות טכנולוגית ומקנה ערכים ומיומנויות גם יחד.  אנו מעודדים ערכי מצוינות, כערכים שעל בסיסם יצמח ויגדל המדען של העתיד, החוקר, המפתח, היזם והמוביל המדעי והחברתי בישראל.  ההשתתפות בקורס היוקרתי הוא החלק ממאמצינו להכשיר את תלמידנו לחדשנות ויצירתיות הנדרשים מבוגרי המאה עשרים ואחת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן