מה גורם לכל כך הרבה משפחות לעבור לדרום?

מה גורם לכל כך הרבה משפחות לעבור לדרום?

בשנים האחרונות, מאז שהסתיים מבצע צוק איתן, אנחנו עדים לפריחה אדירה של הדרום, מאזור חבל הבשור ועד קרית גת. הפריחה הזאת מתבטאת בהרבה משפחות שמצטרפות לתושבים הוותיקים ואינן נרתעות משום דבר. הובלות בקרית גת הפכו להיות מחזה נפוץ ברחובות, כאשר עוד ועוד משפחות עוברות גם במהלך השנה. זוהי העונה הנפלאה של האביב, של התחלות חדשות שמאפיינות כל מי שרוצה לעבור לדרום ולנצל את התנאים המצוינים שיש בו כעת. יש הרבה סיבות שבגללן הובלות לאזור זה קורות כיום, ואחת מהן היא פשוט מחירים נוחים יותר של מחיה באזור קרית גת. זה הופך כל הובלה לכדאית ולא יקרה במיוחד, למרות המרחק שיש לו תעריף, בוודאי.

קרית גת – איכות חיים והרבה בנייה

מה שמאפיין כיום את קרית גת העיר ואת האזור הכפרי שסביבה הוא בנייה מואצת, בגלל אישורי בנייה והתחלות בנייה שהגיעו לסיומן. זה כולל גם יישובים כפריים והרחבות בקיבוצים, אבל בעיקר יישובים קהילתיים. שכונות של משפרי דיור בקרית גת נהנות כעת מביקוש ער, משום שהמיקום של העיר בין תל אביב, אשקלון ובאר שבע הוא מיקום אידיאלי. יש תחבורה נוחה לכל מקום ולכל כיוון, ובשל כך הובלות קטנות בקרית גת הופכות להיות יותר תכופות בכל ימות השנה. המיקום הזה הוא מה שהופך את ההובלות לאפשריות בכל ימות השנה. נוח לעבור לקרית גת מכל מקום באזור הזה גם משום שקל להגיע לעבודה מכל מקום משמעותי כזה.

מה צריך לדעת על הובלות לאזור הדרום?

ככלל, מחירים לאזורים מרוחקים עולים ככל שמתרחקים מאזור הפעילות העיקרי של המובילים. לפי אנשי חברת הובלות מיכאל ובוריס, המחירים משקפים את הוצאות הנסיעה אבל גם את המגבלה שלהם לקחת הובלה נוספת באותו יום. היוצא מהכלל הוא כמובן הובלת דירה שנעשית באותו אזור ואז אפשר לצרף כמה הובלות יחד. כך שגם אם אתם עוברים בעונה יותר רגועה מבחינת הובלות, עדיין המחיר ישקף את המרחק. כל מה שנותר הוא להיערך, אם כך, להובלה עצמה ולוודא שאתם מתחילים את החיים במקום החדש ללא מטען עודף.

חשוב לדעת, לפני ההובלה

אם אינכם יודעים לאזור תכולת דירה להובלה כדאי מאוד לבקש הנחיות כבר במעמד בקשת הצעת המחיר. זה אומר שגם לא תוכלו לתת מידע מדויק על מה שיש לכם בבית ולכן גם יהיו אי התאמות קלות בין התכולה להובלה לבין מה שיחכה למובילים בבוקר המעבר. זה יגרור אי נעימות גם בתוספת מחיר מתבקשת, ולכן עשו את המקסימום להכין רשימות ולהעריך נכון מה יש לכם בבית לקראת השיחה עם אנשי חברת ההובלות. זכרו כי הובלות בקרית גת יהיו יותר יעילות אם אתם תדעו בדיוק מה יש לכם בבית וכמה ארגזים, פריטי ריהוט ושקים אתם מתכוונים להעביר לבית החדש.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן