news08.net/ads.txt

מה דעתכם? רמלה חגגה את אירועי “בית השואבה”, נציגת האופוזיציה: “הצורך במחשבים לילדים גובר על אירועי תרבות”

עיריית רמלה חגגה אמש את אירועי “שמחת בית השואבה” אשר עברו ברחובות העיר ניידות השמחה שכללו אמני אש, להטוטנים ומעגלי תופים ששימחו את תושבי העיר. אך חברת המועצה המשתייכת לאופוזיציה, רותם כהן כחלון טוענת כי ישנם צרכים אחרים שיש לספק לתושבי רמלה “את הדיון על הוצאת הכספים על מופעי בידור נשאיר למקום אחר”.

האירוע נערך על ידי סגן ראש העיר, אגף תרבות ספורט ואירועים, המחלקה לתרבות תורנית והמתנ”ס התורני.
ראש העיר, מיכאל וידל נטל חלק בחגיגות: “זו הייתה חוויה מיוחדת. תושבים יקרים, אנא הקפידו על ההנחיות, הישארו בבתים, ויחד נצא מזה בשלום ובבריאות טובה. חג שמח”.
חברת המועצה, רותם כהן כחלון לא אהבה בלשון המעטה את בזבוז כספי הציבור בתקופה זו, וטענה כי גם אם הוחלט לבזבז את כספי הציבור, מדוע התמונות החגיגות לא נערכו בכל קצוות העיר: “את הדיון על הוצאת הכספים על מופעי בידור נשאיר למקום אחר (אני אישית העליתי בוועדת הרווחה שהצורך במחשבים לילדים גובר על אירועי תרבות בזמנים האלה). אבל אם כבר עשיתם והעליתם פוסט, אז או שלא הייתם בשכונות הוותיקות או שלא פרסמתם תמונות של הבניינים בשכונות הותיקות לא יודעת מה יותר כואב. הנהלת העיר מתביישת ברמלה? רמלה היא עיר עם נשמה והנשמה נמצאת גם בשכונות הפחות ‘פוטוגניות'”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן