news08.net/ads.txt

מה הבטיח חבר הכנסת לתושבי עמישב ברמלה?

ח”כ צבי סוכות: “נפעל בכל הכוח להגברת הביטחון והשקט של התושבים החלוצים בשכונת עמישב”

ח”כ צבי סוכות (הציונות הדתית) הגיע היום לביקור מיוחד בגרעין התורני ברמלה.

במהלך הסיור נפגש עם מנכ”ל הגרעין התורני מוטי אהרון שסקר בפניו את כלל הפעילות הענפה של הגרעין בכל השכונות ובפרט בתחומי החסד והזהות היהודית בעיר.

בבית מדרש רמלה שהוקם בשנה האחרונה שוחח עם אברכי הכולל ורבני הגרעין המשמשים כרבני קהילות בעיר על הפעולות החשובות שנעשו בהוספת אור התורה בעיר.

ח”כ סוכות סייר בשכונת עמישב ופגש משפחות תושבים וותיקים וחדשים שהציגו בפניו את החששות ואת האירועים החמורים מהתקופה האחרונה וביקשו כי יפעל להוספת הביטחון והשקט בשכונה. המשפחות הדגישו את החשיבות הרבה של עוד משפחות יהודיות שיצטרפו למשימה הציונות הלאומית ברמלה.

בהמשך נפגש עם הרב אריה הנדלר, ראש ישיבת ההסדר ברמלה, שתיאר בפניו את הפריחה האדירה שבאה לשכונת עמישב בעקבות תוספת המשפחות הצעירות שהצטרפו לשכונה בשנים האחרונות. כמו כן ניפגש עם הראל שוהם נציג הציוניות הדתית במועצת העיר.

ח”כ צבי סוכות: “הגענו היום לרמלה. התרגשתי מהפעילות האדירה של הגרעין התורני בעיר בכל תחומי החיים בתורה, בחסד ובחיבור לשורשי הנצח שלנו בזהות הלאומית. נפעל בכל הכוח להגברת הביטחון והשקט של התושבים החלוצים בשכונת עמישב. ציונות 2023 זה רמלה!”

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן