מה הפתרון לאלימות בחברה הערבית?

רה”מ נתניהו: “לתת מענה לאזרחי ישראל הערבים שמייחלים להחזרת החוק והסדר לחייהם”

ישיבת הממשלה עסקה בשלל נושאים – מהעמדה מול איראן ועד יוקר המחיה, אך הנושא שתפס את מלוא תשומת הלב היה האלימות בחברה הערבית.

ראש הממשלה הבהיר את מקור הבעיה: “חלק ניכר מהפשיעה הזו זה תוצאה של ארגוני פשע שממררים את חייהם של אזרחי ישראל הערבים ומשליטים טרור ופחד ביישוביהם, משליטים פרוטקשיין שהופך למכת מדינה כללית ולא רק במגזר הערבי.”

מתוך רצון למנוע את הרצח הבא הצהיר נתניהו שבכוונתו להכניס את השב”כ למערכה.

נתניהו לא התעלם מהדעות המתנגדות למהלך: “אני שומע ביקורת מצד אלה שאומרים ש’זה לא ישנה דבר’, ומצד אלה שאומרים ש’זהו צעד קיצוני מדיי’. אני סבור שזהו בדיוק הצעד הדרוש וצריך להתגבר על הבעיות שכרוכות בהפעלת צעד זה. רק כך נוכל להפוך את המגמה במהירות ולתת מענה לאזרחי ישראל הערבים שמייחלים להחזרת החוק והסדר לחייהם.”

כאמור, נוסף לנושא זה דנו בעוד נושאים. בניהם גם נושא משרתי המילואים במסגרתו בישר ראש הממשלה נתניהו בשורה טובה למשרתי המילואים: “הממשלה תאשר היום תכנית חסרת תקדים של הטבות למשרתי המילואים. זוהי בשורה חשובה עבור רבים מאזרחי ישראל, שתורמים תרומה חשובה לביטחון המדינה”.

בין ההטבות שינתנו: הנחות בארנונה ובחשמל, הטבות צרכנות, שתי נקודות זכות אקדמיות לסטודנטים שמשרתים במילואים ועוד.

ראש הממשלה הודה לשר הביטחון יואב גלנט על התוכנית “שכל משרתי המילואים יהנו ממנה”.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן

צילום: ארכיון, לע"מ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן