news08.net/ads.txt

מה חשוב לדעת על השכרת רכב בארץ?

עומדים לשכור רכב בארץ? יש כמה דברים שעליכם לדעת, כך שלא תהיו מופתעים במעמד מסירת הרכב או במעמד התשלום, ועל כן בין אם עומדים לשכור רכב עבור טיול אתגרי בצפון ובין אם עומדים לשכור רכב עבור העבודה החדשה שמצריכה רכב נוסף במשפחה, יש כמה דברים שרצוי ליישר לגביהם קו. מוכנים? מתניעים!

(צילום: פיקסביי)

**

עוברים על החוזה

השכרת רכב לא פעם משולה לילד בחנות ממתקים. פתאום ניתן לזכות ברכב הרצוי מבלי לחשוב יותר מדי, כי גם אם רוצים את הדגם היותר יוקרתי או היותר גדול, פשוט משלמים מעט יותר וזוכים לשבת ברכב שתמיד חלמתם עליו. עם זאת, אל תמהרו לשכור רכב טרם תעברו היטב על החוזה – טרם תבינו על מה בדיוק משלמים והיכן ומתי מחזירים את הרכב. אי לכך לקראת השכרת רכב התעכבו על הפרמטרים הבאים: באיזו שעה ניתן לאסוף ולהחזיר את הרכב, כמה ק”מ מותר לעשות ביום מבלי לשלם תוספת מחיר, האם המחיר כולל את הביטוחים הבסיסיים, מאיזה גיל מותר לנהוג ברכב, האם מותר להחליף נהגים, מהו גובה ההשתתפות העצמית במקרה של תאונה או גניבה, מהם דמי הביטול וכדומה.

בחירת מודל השכרה

ממש כפי שניתן לבחור בין רכב שטח לרכב משפחתי, רכב לחתונה, או ברכב מסחרי, כך גם ניתן לבחור את שיטת השכירות הרצויה, ועל כן מראש יש להבין מהו הצורך, מהי היכולת הכלכלית ומנגד אלו אופציות אפשריות. פה נציין שכיום אפשרי לבחור במודל השכרה ארוך טווח, קצר טווח ואף במודל ליסינג, כאשר בין היתר אפשרי לבחור במודל תשלום חודשי בהתאם לנתונים אישיים. שנרחיב? ובכן באופן כללי השכרה לטווח ארוך מעניקה מחיר יותר נמוך פר יום והשכרה לכמה ימים בודדים נחשבת הכי יקרה. מבחינת ליסינג, ליסינג תפעולי משרת בעיקר מקומות עבודה, כאשר המחיר החודשי (והידוע מראש) כולל את סך הטיפולים השוטפים ואת סך הביטוחים, ואילו ליסינג מימוני מאפשר לשחק עם מועד הסכום הגדול ועם מועד התשלומים החודשיים, ואילו בתום התקופה ניתן לרכוש את הרכב, או לבחור בדגם יותר חדש.

יתרונות השכרת רכב

כיום יותר ויותר אנשים פונים לשכור רכב, ולא רק עבור צורך נקודתי, אלא גם לטובת תקופות ארוכות, וזאת כי מדובר במענה שמאפשר להחזיק ברכב מבלי להוציא סכום גדול במכה, מדובר במענה שמייתר את הצורך להתעסק עם התחזוקה ומדובר במענה שאינו מצריך לשלם ביטוחים וטסטים תקופתיים. בנוסף, אופציה זו מאפשרת להתאים את סוג הרכב לצרכים משתנים וכך זוכים לנסות את הרכב טרם בוחרים לרכוש דגם כזה או אחר. שנסכם? חשוב לבחון מהו הצורך ובהתאם אלו אופציות קיימות, כך שהמענה יהיה מדויק וכמה שיותר משתלם. פה נחדד שלצד תנאי ההשכרה, גם רצוי לבחון את אמינות החברה ואת אופי השירות, כך שסך החוויה תהיה שלמה.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן