news08.net/ads.txt

מה יהיה עם הפסקות החשמל בגן יבנה?!?

תושבים רבים בגן יבנה דיווחו על תקלות חשמל רבות במהלך 48 השעות האחרונות בהן היה קר במיוחד. המוקד העירוני קיבל מאות פניות בנושא וראש המועצה דרור אהרון שמודע לבעיות אלו – שלח מכתב לעופר בלוך מנכל חברת החשמל בנושא שיבושים באספקת החשמל למועצה המקומית גן יבנה וליישובי האזור. בין היתר כתב אהרון: “לאור העובדה שהפסקות החשמל נמשכות ביתר שאת בצורה שפוגעת באיכות חיי התושבים ואף עלולה לפגוע בתקינותם של מכשירי חשמל בבתיהם עקב נפילות החשמל נבקש עדכון באשר למאמתים הנעשים על ידי חברת החשמל להוביל לפתרון אותן בעיות ולעדכון באשר לתוכניות העתידיות לשיפור רשת החשמל ביישוב ובאזור כולו”.

“אנו נתקלים בהרבה בעיות חשמל בגן יבנה ובכל רחבי האזור, במיוחד בימי החורף אך לא רק והאחריות הבלעדית לכך הינה של חברת החשמל, התושבים משלמים לחברת חשמל ישירות על מנת לקבל אספקת חשמל סדירה”, אמר דרור אהרון “לפני כשנה דרשתי שבכירי חברת החשמל יגיעו למשרדי על מנת להציג בפניהם את הבעיות שיש לנו בגן יבנה ולקבל פתרונות, הדגשתי בפניהם שלא כל כך מעניין אותי שמדובר בבעיות אזוריות ואני מבקש פתרונות ספציפיים לגן יבנה וקיבלתי הבטחות למבצע שדרוג תשתיות בגן יבנה… הבטחות לחוד ומציאות לחוד, ולמרות שנעשו מספר שיפורים ומאמצים מצידם, בשטח אנחנו לא רואים שיפור משמעותי ומספק ולכן שלחתי מכתב דחוף ובו ביקשתי את התייחסותם להבטחות שהובטחו ולמציאות הנוכחית בשטח…”.

בתוך כך, בחברת החשמל ציינו כי נשבר שיא צריכת החשמל בחורף של כל הזמנים

והוא עמד נכון לאתמול בערב על 14,735 מגה וואט. השיא הקודם בחורף 2020 עמד על 13,182 מגה וואט. “משעות הבוקר תוקנו מאות פגיעות ברשת החשמל כתוצאה מפגעי מזג האויר. עובדי חברת החשמל עובדים במתכונת מתוגברת על מנת להחזיר אספקה סדירה מהר ככל שרק ניתן”, צוין.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן