news08.net/ads.txt

מה משלחת של 13 מורים ממקסיקו עשתה ברמלה?

עיריית רמלה, אגף החינוך והנוער, המחלקה לקשרי חוץ, אירחו בשבוע שעבר ברמלה משלחת מורים ממקסיקו בהובלתו של מאיר בוניטו. זו השנה החמישית שרמלה מארחת משלחות מורים ממקסיקו שכללה 13 מורות מיסודי עד תיכון. מטרת הביקור הפעם היא להיחשף לדרכי לימוד והתמודדות עם השונה ועם נערים ונערות בסיכון. 

קרדיט צילום: עיריית רמלה

את חברי המשלחת קיבלו ראש העיר, מיכאל וידל ומנכ”ל העירייה רונן עזריה, שברכו על שיתופי הפעולה. מנכ”ל העירייה העניק לאורחים סקירה מקיפה על העיר רמלה, פיתוחה המואץ והיותה עיר רב תרבותית בה חיים זה לצד זה קהילות שונות ומגוונות. המשלחת בחרה במיוחד בעיר רמלה, בשל היותה עיר רב תרבותית, בה חיים קהילות רבות מכל רחבי העולם. במסגרת הביקור ביקשו חברי המשלחת לפתח פרויקטים משותפים ודרכי התקשרות עם בתי ספר שבהם תהיה השקעה ותמיכה מצדם בתלמידים. במסגרת הסיור ביקרו המורים בשלושה בתי ספר: בבית הספר סיני, בברנקו ווייס ובית הספר דרור. עם סיום הסיור שכלל ביקור באתריה ההיסטוריים של רמלה, נפגשו חברי המשלחת עם הנהלת העיר במרכז לאנגלית. את המשלחת ליוו מנהל קשרי קהילה אורן רוזנברג ואיריס רושנסקי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן