news08.net/ads.txt

מה עושה ראש העיר ניסים גוזלן באיטליה??

35 שנים חלפו מאז החתימה של ראש מועצת באר יעקב לשעבר נחום איצקוביץ בברית הערים התאומות עם קטיניולה האיטלקית והנה השבוע חידש ראש העיר ניסים גוזלן את הקשר עם התאומה

.

“התרגשתי יחד עם שותפיי למסע, נציגי העירייה ומועצת העיר, להיווכח בהיסטוריה של העיר קטיניולה, היסטוריה המשותפת להם ולעם היהודי”, אמר גוזלן.

“בזמן מלחמת העולם השנייה תושבי קטיניולה הצילו 41 יהודים מידי הנאצים ובין תושבי קטיניולה ישנם 4 חסידי אומות עולם!! הנחנו זר כבוד לחסידי אומות העולם בטקס מרגש באנדרטת 41 העצים שנשתלו לכבודם של 41 היהודים שניצלו בקטיניולה! ביקרנו במוזיאון המציג חלק מהמורשת של העם היהודי ולאחר שירת התקווה ללא ספק לבנו התמלא בגאווה!”.

גוזלן הוסיף: “באר יעקב תמשיך לחדש ולרקום קשרים בעולם, לחבר את צעירי ונוער העיר עם צעירים בכל רחבי העולם, להרחיב את האופקים והידע ולהיחשף לתרבויות שונות ולחשוף את כולם לעיר העתיד באר יעקב. אני מבקש להודות לראש עיריית קטיניולה מר לוקה פיאובקרי ועובדי העירייה המסורים של קטיניולה על אירוח מושלם. בעזרת השם בקיץ נארח אותם בבאר יעקב”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן