news08.net/ads.txt

מה עשה ד”ר יחיאל לסרי בנמל אשדוד?

ראש העיר אשדוד, ד”ר יחיאל לסרי ומנכ”ל עיריית אשדוד מר אילן בן עדי, התארחו אצל יו”ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד אורנה הוזמן-בכור ומ”מ מנכ”ל החברה מר אלי בר יוסף .

הוזמן-בכור פתחה את הביקור בסקירה מקיפה על פעילויות הנמל בתחום התפעול, ההשקעות, והחדשנות. כמו כן, סקרה בפניו את תהליך השדרוג וההתפתחות של הנמל למודרני ומתקדם, עם ממשקים הדוקים לסטרטאפים ממגוון תחומים, החל מלוגיסטיקה, דרך סייבר, ועד לאנרגיה ירוקה. כל זאת, כתוצאה מהחלטת הדרקטוריון על השקעה רחבה בתשתיות בהיקף של 2.4 מיליארד שקל. הוזמן-בכור הסבירה לד”ר לסרי ומר בן עדי כי כבר בשנה הראשונה לכהונתה הבינה שאחת המשימות האסטרטגיות של נמל אשדוד הוא השקעה בתחום התשתיות והחדשנות, שאת פרותיה אפזר לראות בשטחי הנמל. בימים אלו שוקד הדרקטוריון על התווית התכניות האסטרטגיות העתידיות שתוצאתם יראו בעוד מספר שנים כאשר הנמל ישלים את תהליך הפיכתו לנמל טכנולוגי, מודרני ומוביל ברמה בינלאומית.

האורחים הוזמנו לערוך סיור רכוב בנמל בו ניתנה סקירה על התפתחות הרציפים ומסוע הגרעינים. במהלך סיור זה, ד”ר לסרי עלה לראשו של מנוף גשר ברציף 21 וקיבל שם סקירה עסקית על החברה. יו”ר דירקטוריון נמל אשדוד, אורנה הוזמן-בכור, מסרה : “אני מודה לאורחים הנכבדים, ראש העיר אשדוד, ד”ר יחיאל לסרי, ומנכ”ל עיריית אשדוד, מר אילן בן עדי, על כך שהתארחו בנמל אשדוד. המוטו של המפגש הזה היה ברור: הנמל הוא אשדוד, ואשדוד היא הנמל. אנחנו קשורים זה בזה בקשר שאי-אפשר לפרום מבחינה כלכלית, חברתית, תרבותית, ואף זהותית. מערך שיתופי הפעולה שפיתחנו בינינו, בעיקר בקידום משותף של התשתיות והחממה הטכנולוגית, מחזקים את נמל אשדוד וגם את העיר אשדוד בתור עיר גדולה ומובילה במדינת ישראל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן