news08.net/ads.txt

מה עשה ניקי גולדשטיין בקריית מלאכי?

במשך 70 דקות ניקי הצחיק את הקהל, העלה זיכרונות מלהקת דור שני המיתולוגית של קריית מלאכי שכיכבה בשנות ה-90 ושר מספר שירים. הקהל הגיב בהתלהבות, והאנרגיה הגבוהה נמשכה לאורך כל הערב

קרע את קריית מלאכי מצחוק: באולם המופעים המחודש של מתנ”ס המקומי, התקיימה הופעת סטנד-אפ כחלק מפרויקט “משיב רוח” של משרד התרבות והחברה למתנ”סים. תושבי העיר התכנסו כשעה לפני הופעתו של הסטנדאפיסט ניקי גולדשטיין לחוויה קהילתית חמה ומשמעותית. האירוע התחיל בקבלת פנים של קפה ועוגה בליווי נגן הסקסופון סטס גורודוב. החלל הפנימי באולם הוויטי וכן החצר שימשו כמקום מפגש קהילתי, והתושבים יכלו לשוחח ולהירגע באווירה נעימה.

כשהגיעה השעה, הקהל עבר לאולם המופעים בו נערך המופע המרכזי של ניקי גולדשטיין. במשך 70 דקות ניקי הצחיק את הקהל, העלה זיכרונות מלהקת דור שני המיתולוגית של קריית מלאכי שכיכבה בשנות ה-90 ושר מספר שירים. הקהל הגיב בהתלהבות, והאנרגיה הגבוהה נמשכה לאורך כל הערב.

‘משיב הרוח’ זו יוזמה של משרד התרבות והספורט, בניהול וביצוע החברה למתנ”סים. זהו פרויקט ראשון מסוגו לסיוע בשיקום ענף התרבות ולטובת פעילות הפגה עבור מאות אלפי מפונים ותושבים בכל ברחבי הארץ. תקציב הפרויקט עומד על כ-15 מיליון שקלים בו נוטלים חלק אלפי אמנים ויוצרים.
ביום ראשון תתקיים הצגת ילדים של תיאטרון אורנה פורת – כלל הכרטיסים הסתיימו והאולם צפוי להיות מלא עד אפס מקום.

לירון אביגזר מנהלת האירועים: “הרעיון של קפה קהילתי לפני המופע היה מוצלח במיוחד. היה כיף לראות את התושבים משוחחים יחד ומעבירים חוויות לצד צלילי הסקסופון. מופע הסטנד-אפ היה מושלם וקיבלנו הרבה מאוד פידבקים חיוביים. אנו כבר מתכוננים לאירועים הבאים לטובת התושבים”.

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן