מה עשו כבשים בבית העלמין בלוד?

מפקד תחנת המשטרה: “בוצעה אכיפה ואזהרה שאם הדבר יחזור על עצמו הכבשים יוחרמו”.

סערה בלוד בעקבות אירוע חריג ומביך ביותר: כבשים שנראו כשהם משוטטים בבית העלמין בעיר.

“למערכת עדכוני החרדים הגיעו תמונות מטרידות ומזעזות”, נכתב בקבוצת הווצאפ הפופולרית שפרסמה את הפרשה לראשונה. “עדר כבשים של הדיירים הגרים בשכנות לבית העלמין החדש בלוד משוטטות בין הקברים תוך רמיסת כבוד הנפטרים הטמונים במקום”.

תגובת עיריית לוד: “עיריית לוד רואה בחומרה רבה את המקרה החריג הפוגע ברגשות המשפחות וכבוד הנפטרים. עם קבלת התיעוד והדיווח, פועלים בהנהלת העיר מול המועצה הדתית האחראית על תחזוקת המקום והיו”ר החדש שלה – לטיפול מיידי וחסימת הפרצה בגדר בית העלמין, בכדי לשמור על קדושת המקום וכבוד המת, כפי שקיים במשך שנים ארוכות”.

מפקד תחנת המשטרה ששי שלמה: “בעקבות כניסת כבשים לבית עלמין אתמול נכנסו כוחות שיטור לכל המתחמים שיש כבשים, בוצעה אכיפה ואזהרה שאם הדבר יחזור על עצמו הכבשים יוחרמו”.

בהנהגת העיר טוענים כי היה ראוי לבצע פעולה ולא להסתפק באזהרה. “לאור ריבוי המיקרים היה צורך להחרים להם את הכבשים”, ציין סגן ראש העיר, “בנוסף פניתי אישית ליו״ר המועצה הדתית הנכנס לגדר את בית עלמין כולל סגירת השערים בשעות הערב”.

צילום: עדכוני החרדים בלוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן