news08.net/ads.txt

מה צריך יותר מזה? אלפים חגגו בפסטיבל הבירה בפארק הסנהדרין ביבנה

פסטיבל הבירה השני עם אלפי חוגגים מכל הארץ נערך בפארק הסנהדרין ביבנה. להקת מוניקה סקס, אוכל מצוין ובירות מצוינות- מה צריך יותר מזה?

מרבדי הדשא והשולחנות שנפרסו בפארק הסנהדרין התמלאו בתושבים ואורחים מכל הארץ שבאו לחגוג באווירה נעימה של חופש וקיץ. עשרות בירות מהארץ ומהעולם, הופעה Live של מוניקה סקס, דוכני מזון, מתחמי ישיבה ובעיקר אווירה טובה היו בלב הפסטיבל המתקיים זו השנה השנייה ביוזמתה של עיריית יבנה. ראש העיר, צבי גוב-ארי בירך את הבאים והודה למארגנים. האירוע כולו התנהל בצורה מופתית מבחינת הסדר הציבורי. גולת הכותרת הייתה הופעתה של להקת מוניקה סקס במיטב להיטיה הגדולים והאהובים שסחפו את הקהל.

במהלך חופשת הקיץ מתקיימים אירועים רבים לילדים, נוער ומבוגרים בפארקים, במרכזים הקהילתיים ומופעים באמפיתאטרון (דודו טסה- 12.8, זהבה בן מארחת את עידן עמדי- 28.8, אביב גפן והתעויוט- 9.9).

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן