news08.net/ads.txt

מה קורה בעיר? | מדור הרכילות והברנז’ה החדש של חדשות 08 באילת

צהוב באילת | מדור הפנאי והברנז’ה החדש של חדשות 08 באילת >> 

✳️ פותחים עם הנציגה של אילת במונדיאל שבוודאי תעשה לנו המון כבוד על אדמת קטאר – הדוגמנית ההורסת (!!!) מישל גרציג שתלווה את שוער נבחרת בלגיה, אהוב ליבה וארוסה, טיבו קורטואה. לאחר שזכה בפרס ‘יאשין’ לשוער השנה בעולם בטקס כדור הזהב, טיבו ינסה להוכיח שוב לכל העולם שהוא השוער הטוב ביותר – ומישל תהיה שם כדי לשמש לו כאלת המזל.

מתי זה יקרה? ב-27 בנובמבר, מיד אחרי המפגש נגד נבחרת מרוקו ולפני המשחק נגד קרואטיה קיבלו השחקנים פס  בניגוד למאמן הקודם, מאמנם הנוכחי של הבלגיים, רוברטו מרטינס, אישר את התוכנית הזו בטענה שזה “יועיל לשחקנים”. אין לנו ספק..

(צילום: אינסטגרם)

✳️ סגן ראש העיר מתן בארי שוהה בימים האחרונים במרוקו, לאחר שהוזמן ע״י מגזין היוקרה העולמי – ג׳רוזלם פוסט, לייצג את העיר בפורום ההשקעות העולמי במרקש, מרוקו. בין החאפלות וערימות של תבשילים מרוקאיים אותנטיים, מצא בארי את הזמן המדויק לקפוץ עם מנכ”ל ח.כ.א אבי כהן לפגישה עסקית עם ג’ו לוי – נשיא לשכת המסחר מרוקו-ישראל.

הפה של בארי: “הכנס מתמקד בענפי התיירות, התעופה והפיתוח הכלכלי, בין ישראל, איחוד האמירויות ומרוקו, סביב הסכמי אברהם! כולי תקווה שנמצא שותפים נכונים לחידושים ושינויים רבים, אותם העיר כל-כך צריכה. אני נחוש למצוא שותפים נוספים לחזון התעופה שיוריד עוד ועוד רכבים מכביש המוות המסוכן, הלא הוא כביש הערבה”.

(צילום: אינסטגרם)

✳️ ראש עיריית אילת לשעבר גבי קדוש חגג יומולדת בסוף השבוע הקודם, והתנצל בפני האלפים שסימסו, כתבו, צלצלו והרעיפו עליו אהבה לכבוד יומולדתו. על זה בטח כבר שמעתם אבל שמעתם איך הוא חגג? החברים הקרובים הפתיעו אותו ולנו יש תיעוד מהמקום..

(צילום: פרטי)

✳️ אם אתם רואים את הצלם הכי אהוב בעיר, יהודה בן יתח, אל תשכח לאחל לו ברכות לכבוד אירוסי בנו. השבוע כרע רוי בן יתח ברך והציע לפראמדיקית הטבריינית שלו, שקד איבגי, להיות שלו לעולמים. ברור שהיא אמרה לו כן. מברוק!

(צילום: פייסבוק)

✳️ אייל סורגיט – מי שהוביל בשבוע האחרון את המחאה למאבק על שינוי בכביש הערבה – נבחר ע”י חברי הנהגות ההורים הבתי ספריים לקדנציה נוספת – זו השנה השביעית כיו”ר הנהגת העירונית אילת. הפה של סורגיט: “אין כבוד גדול בשבילי לעמוד בראש פורום הורים הטובים ביותר בעיר אילת. גאה בכל אחת ואחד מכם ובהצלחה בעוד שנה מאתגרת ומלאת עשייה”.

(צילום: פייסבוק)

✳️ הכי כייף לנו לפרגן!! ג’י שמש – יוצאת האח הגדול (ומהאהובות ביותר!) שעברה לפני מספר שנים בעקבות האהבה לחיים דוד ממרכז הארץ לאילת עושה חיל בימים אלו בתיווך נדל”ן ליעד הנחשק – פאפוס בקפריסין. אם אתם מחפשים השקעה משתלמת מעבר לים, תפנו אליהם, הם כבר יידעו לקחת את זה משם הלאה..

(צילום: פייסבוק)

✳️ ולסיום סיומת, כמה כייף לתת במה לחבר נעורים, שהפך את עיצוב השיער באילת לשם דבר: חיים וענונו פתח בתחילת השבוע את הגברברייה לאחר השקעה עצומה ומחשבה גדולה על כל פרט ופרט, יחד עם השותף ישי פרץ.

הפה של חיים: “חודש וחצי על 4 שעות שינה במקסימום בלילה, מלא מחשבות, מלא תכנונים, פרויקט כזה פעם ראשונה שאני לוקח על עצמי, לעצב להביא את עצמי דרך העיצוב, שידבר בשפה שאני חולם, לתת משהו שכל מקום במרחב במספרה יש בו אמירה, סיפור, להנגיש אותו במקסימום לגברים שבינינו. זה חלום ישן שלי, מספרת גברים שיש בה הכל – קוסמטיקה שתתן מענה לגברים מפונקים, ומקעקע צמוד. לחלום הזה הצטרף אלי שותפי ישי שאנחנו ביחד הולכים יד ביד קרוב ל-8 שנים, נתן לי יד חופשית לעוף עם החלום והעיצוב + אשראי פתוח.. שידע שלא אאכזב אותו, תודה לך נשמה שלי שנתת לי ספייס שהייתי צריך לדמיין, מקווה שקלעתי בול”.


 

✳️  להצטרפות ישירה לקבוצת העדכונים של חדשות 08 באילת לחצו כאן

צילום: פייסבוק | אינסטגרם | פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן