news08.net/ads.txt

מה קורה בפארק הטרמינל באילת?

הונחה אבן פינה לאטרקציות במקום – בהם גלגל ענק, רכבת הרים, כדור פורח קשור, מתחם אקספו ושוק ענק

פארק הטרמינל של אילת, שעתיד להיפתח בעוד כשנה, ממוקם בחלקו הדרומי של שטח שדה התעופה הישן, מתקדם בצעדי ענק. לקראת סיום עבודות התשתית, נחשפו

השטחים שיועדו לאטרקציות שיפעלו במקום, בהובלת ראש העיר אלי לנקרי, ובהשתתפות מנכ”ל החברה הכלכלית לאילת (חכ”א) – אבי כהן, ראש מינהלת פארק הטרמינל – אלי לוי והיזמים, מרביתם תושבי אילת.

הפארק משתרע על שטח של 150 דונם והוא יכלול רשת שבילים והצללות, 17 אטרקציות, מתחם הופעות ופסטיבלים, שוק אוכל, מרכז תרבות עירוני במבנה הטרמינל ועוד. בין האטרקציות שיפעלו לראשונה באילת ניתן למצוא גלגל ענק, רכבת הרים, כדור פורח קשור, מתחם אקספו לאירועים וכנסים, שוק הטרמינל, מתחמי מציאות מדומה וגיימרים, מתחם נינג׳ה, מתחמים מוטוריים, בריכת גלים לגולשים ועוד. לצד אלה יהיה גם פארק ציבורי פתוח. שוק האוכל בפארק הטרמינל, ישתרע על שטח של 2,000 מ”ר והוא ימוקם מזרחית למסלול ההמראה לשעבר. כחלק מעיצוב המתחם ישולבו מכולות חדשות ומשומשות בשתי קומות פתוחות ובהן מגוון מסעדות. לצד היצע קולינרי רב, יציע המתחם גם פעילויות תרבות ופנאי, מופעים, מוזיקה, אומנות, ועוד. עוד במקום יפעל אוהל המופעים המשתרע על שטח של 11 דונם, אותו אוהל יוקרתי ששימש את תחרות מיס יוניברס העולמית שהתקיימה באילת.

בטקס הנחת אבן הפינה ברך ראש העירייה – אלי לנקרי את היזמים על האמון שהם נותנים בפיתוח העיר אילת וקידומה ואמר: פארק טרמינל יספק מקומות עבודה חדשים, יחזק את מעמדה של אילת כעיר תיירות נחשקת ויהפוך אותה למוקד משיכה עבור פרויקטים לאומיים ובינלאומיים”. במהלך הטקס התקיים סיור במקום ונחשפו השטחים שייועדו לכל אחת מהאטרקציות.

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן