news08.net/ads.txt

זו השבת ברחובות: תושבים חוסמים את הכביש בשבת ומונעים כניסת רכבים; מנהל אגף תנועה, ליאור שוקרי: “זה ידוע כבר עשרות שנים”

כפייה דתית ברחובות? לטענת עוברי אורח שעברו בשכונת קולונל מרגולין, תושבים חרדים המתגוררים בשכונה, סוגרים את הכניסה לרחוב על ידי מחסום מאולתר ומונעים כניסת רכבים. מנגד, התושבים שאינם חרדים, מחנים את רכבם בצידו השני של הרחוב כדי למנוע את סגירת השער השני. מנהל אגף התנועה, ליאור שוקרי: “לא קיבלנו אף פנייה בנושא”.

מלכי, תושב העיר, סיפר לחדשות אפס שמונה: “רחובות 2020. חרדים מחליטים על דעת עצמם להתקין שער ולסגור את הכביש בשבת. נראה שלאף גורם עירוני זה לא מפריע. התושבים הלא חרדים מחנים רכבים בשביל למנוע את סגירת השער השני, ממש מלחמה. אני לא מבין את הטמטום הזה ואת עצימת עיניים של העירייה לשערורייה הזו”.

מנהל אגף תנועה שילוט ופיקוח בעיריית רחובות, ליאור שוקרי התייחס לדברים ואמר לחדשות אפס שמונה: “כבר עשרות שנים זה מתנהל ככה, המקרה דומה ברחוב מנשה קפרא, שם ידוע שלפני כניסת שבת יש מחסום חשמלי. אנו לא קיבלנו פנייה בנושא מאף תושב שגר בשכונה, אם היה מפריע להם הם היו פונים אלינו מזמן. אנחנו לא מסירים אחריות משום דבר, במידה וישנה בעיה של התושבים הם יכולים לכתוב מכתב למינהל ההנדסה וזה יטופל”.

יצוין כי מחד ישנה טענה לכפייה דתית אולם מאידך לא הוגשה בקשה רשמית לבחון את הדברים. בעיר רחובות, ישנו מגזר חרדי המתגורר בסמוך למזרח העיר – שם הוקמו שכונות חילוניות ובכך למעשה, החרדים מבטיחים לעצמם כי רכבים לא יסעו במהלך השבת בסמוך לבתי הכנסת. עם זאת יצוין, כי מקרים דומיל מתרחשים בערים נוספות – והחילונים? שותקים. בינתיים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן