news08.net/ads.txt

מה קרה בבית ספר אילן רמון בבאר יעקב?

מה קרה בבית ספר אילן רמון בבאר יעקב?

בעמותת אור ירוק ציינו את שבוע הבטיחות בדרכים במגוון רחב של פעילויות מצילות חיים. בתוך כך, הועברה פעילות אינטראקטיבית ייחודית לתלמידי כיתות א-ד’ בבית הספר אילן רמון שבבאר יעקב. באופן ייחודי, תלמידי כיתות ו’, המהווים את צוות הבטיחות בדרכים של בית הספר, קיימו את הפעילות והדריכו את תלמידי כיתות א –ד וזאת בסיוע של עובדי עמותת אור ירוק וצוות מורי בית הספר.

במהלך הפעילות התלמידים למדו על חוקי התנועה החשובים בנושאים שונים ומגוונים. דגש מיוחד ניתן על חצית כביש נכונה ובטוחה מגיל 9 ומעלה, רכיבה בטוחה עם קסדה על אופניים רגילים . הילדים למדו על איסור הרכיבה על אופניים וקורקינטים חשמליים אלא רק מגיל  16 ומעלה. התלמידים הבוגרים הדגישו כי יש לחצות את הכביש רק במעבר חציה וללא אוזניות או התעסקות בטלפון הסלולארי. בנוסך לחוקי התנועה הועלתה המודעות לנסיעה בטוחה ברכב המשפחתי אך רק במושב מתאים ורק עם חגורות בטיחות.

עו”ד יניב יעקב מנכ”ל עמותת אור ירוק: “שבוע הבטיחות הוא אירוע המזכיר לכולנו כמה חשוב להעלות את המודעות לבטיחות בדרכים בכל ימות השנה כדי לצמצם את הסכנה של ילדים להיפגע בתאונות דרכים. אני מברך את מערכת החינוך ואגף הזה”ב ואת בית הספר ששם לו למטרה להגביר את המודעות לסכנות שבכביש בקרב כלל התלמידים. כאשר תלמידים בוגרים מעבירים את ההדרכה לתלמידים הצעירים יותר הם מעלים את המודעות בקרבם וגם מעבירים את מסרי הבטיחות בקרב השכבות הצעירות, כל זאת בדרך של משחק וחוויה, בשפה שלהם ובגובה העיניים. בכל שנה כיתת לימוד שלמה נמחקת מנוף חיינו בשל תאונות הדרכים. אסור לנו לקבל את הנתונים הקשים הללו באדישות כאילו היה מדובר בגזירת גורל. במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים חייבים להעלות את המודעות לבטיחות בדרכים בכל השנה”.

צילום: אור ירוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן