מה קרה ברחוב זכריה מדר ברחובות?

תינוקת ננעלה בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותה בשלום. “חילצתי כבר מעל לשלושים ילדים מרכב, אבל זה מרגש בכל פעם מחדש”

מוקדם יותר היום (רביעי) בשעה 13:35 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת כבת שנה שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה וסבה, ברחוב זכריה מדר ברחובות.

עזרא כדורי

ושמעון שטרן, מתנדבי סניף רחובות, נענו לקריאה והגיעו למקום, כשאליהם מצטרף גם אלירן ותארי – מנהל הסניף. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את התינוקת בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

עזרא מספר: “הקריאה תפסה אותי בבית, ממש רגע לפני שיצאתי להוציא את הילדים מבית הספר. הגעתי במהירות ויחד עם המתנדבים הנוספים חילצנו במהירות את התינוקת. האמא הייתה ממש בהלם מהמהירות ומהמקצועיות שביצענו את הפתיחה, כי בהתחלה היא חשבה שצריך לשבור משהו. חילצתי מעל לשלושים ילדים נעולים ברכב, אבל כל פעם מחדש זה מרגש כאילו זו הפעם הראשונה. זו הרגשה שאין עליה במיוחד בימים האלה שאנחנו זקוקים לכמה שיותר ערבות הדדית”.

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד. במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות בווטסאפ לחצו כאן

צילום: ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן