news08.net/ads.txt

מה קרה ברחוב רבי מאיר בעל הנס בקרית עקרון?

פצוע בן 54 פונה מזירת האירוע לבית החולים קפלן

אירוע חריג בקרית עקרון.

לפי מד”א, בשעה 08:35 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון, על שריפה בדירה ברחוב רבי מאיר בעל הנס בקרית עקרון. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח קפלן, גבר בן 54 במצב קשה, עם סימני שאיפת עשן.

פראמדיק מד”א גיא בובליל וחובש בכיר במד”א שוקי גיטמן סיפרו:

“כשהגענו למקום ראינו את הפצוע כשהוא בהכרה מלאה וסובל משאיפת עשן. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חמצן ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד”א לבית החולים כשמצבו קשה ויציב”.

עדכון | 10:24

שריפת בית פרטי בקרית עקרון – חולצו 2 לכודים

לפני זמן קצר הוזנקו לוחמי האש של תחנת רחובות לשריפת בית פרטי בקרית עקרון. מפקד המשמרת רשף דניאל אומרדקר זיהה את העשן הסמיך מרחוק ותגבר כוחות עוד בדרכו למקום האירוע.

הצוותים הגיעו למקום וזיהו בעירה כבדה, להבות מהחלונות ועשן שחור סמיך, מיד לוחמי האש פרסו קווי תקיפה וחתרו למגע עם הבעירה ובמקביל סרקו לאיתור לכודים. מתוך הדירה חולץ אדם כבן 60 במצב קשה לדברי גורמי הרפואה והועבר להמשך טיפול בבית חולים קפלן ובנוסף לכוד נוסף במצב קל.

לאחר זמן קצר בעבודה מהירה ומקצועית השיגו לוחמי האש שליטה על הבעירה.

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן