news08.net/ads.txt

מה-1/4: עיבוי קו 30 בגדרה, הנותן מענה לרכבת יבנה מערב, בעקבות יוזמה של חברת המועצה, ענת טל

חברת המועצה ענת טל פעלה לעיבוי קו 30 הנותן מענה לרכבת יבנה מערב – והחל מה-1.4 – קרי, מחר – היוזמה יוצאת לפועל

.

קו 30 הוכנס בחודשים האחרונים לגדרה, בתוך כך, בשל המענה שקו 30 נותן לרכבת יבנה, הוחלט על שינוי מתכונת שירות ההסעות לרכבת יבנה מזרח כך שהחל מה- 1.4.19 ישנה הסעה אחת בשעות הבוקר (מגדרה לרכבת יבנה מזרח) ואחת אחר הצהריים (מרכבת יבנה מזרח לגדרה). הסעה זו הינה בתקצוב מלא של המועצה המקומית גדרה ויעילותה תבחן עד ה-1.7.19 כאשר לאחר תאריך זה, יבדק אם להמשיך את השירות או להפסיקו בשל הפתרונות שנמצאו במהלך זמן זה ובכללם, עיבוי קו 30.

ראש המועצה יואל גמליאל: “אני שמח על המשך הרחבת שעות המענה לתושבי גדרה בפעילות הקווים הציבוריים. תודה לחברת המועצה, ענת טל, על העשייה הרבה בתחום זה המאפשר מענה מיטבי לתושבים. נמשיך לפעול לעבות את הקווים, את לוחות הזמנים, להרחיב את רשת נתיבי התחבורה ולהנגיש את האפשרות לנסיעה בתחבורה ציבורית בתוך היישוב וממנו החוצה”.

חברת המועצה ענת טל: “אני שמחה על ההיענות מצד משרד התחבורה וחברת אפיקים לעיבוי קו 30 הקיים לרכבת יבנה מערב אשר יגביר את הנגישות של התושבים. אני מודה למנהל הרישוי בחברת אפיקים, מולי מנדלסון ולמנהל תחום תחבורה ציבורית במחוז מרכז משרד התחבורה, גולן ירמיהו על שיתוף הפעולה המלא והנכונות לסייע”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן