news08.net/ads.txt

מובילה בסביבה ירוקה: קריית גת בין הרשויות המובילות בישראל במחזור נייר וקרטון

 

נתוני חברת המיחזור אינפיניה שהתפרסמו השבוע, מציבים את קרית גת בין הרשויות המובילות בישראל במיחזור קרטון ונייר. בדירוג הערים עם יותר מ-50 אלף תושבים בהן המיחזור ביחס למספר התושבים הוא הגבוה ביותר ניצבת קרית גת בראש הרשימה יחד עם גבעתיים, הוד השרון ועפולה.
ההישג הודות להשקעה מאומצת של האגף לאיכות הסביבה בעיריית קרית גת ושיתוף הפעולה הפורה מצד התושבים.

על פי הנתונים של חברת אינפיניה למיחזור, במהלך שנת 2021 נאספו בקרית גת 610 טון קרטון ועוד 57 טון נייר למיחזור. בקרית גת פרוסים 116 מיכלי נייר ועוד 63 מיכלים לאיסוף קרטונים. מנהלת האגף לאיכות הסביבה, הדס פדידה הוסיפה: “האגף לאיכות הסביבה משקיע רבות בתחום המחזור בעיר, מלבד פריסה של מיכלי מחזור לנייר וקרטון, בעיר יש פריסה רחבה של מיכלים למיחזור זכוכית, פלסטיק, טקסטיל, פסולת אלקטרונית ועוד ולקראת סוף השנה נחל גם בפריסת כלי אצירה למיחזור אריזות (הפחים הכתומים).

העירייה משקיעה משאבים רבים בתחומי המחזור, בכח אדם מתוגבר לפינויים וכן במתן מענה וליווי גם לבניינים שנמצאים בשלבי אכלוס ואחריו באופן פרטני, הודות להקמתן של עוד ועוד שכונות חדשות בקרית גת”. עיריית קרית גת, מעודדת את תושביה למחזר על מנת להפחית את כמויות האשפה באתרי ההטמנה וקוראת לתושבים להמשיך לשתף פעולה, להפריד פסולת ולהקפיד על מחזור.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן